פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2005 20:03 כרמית מאת:
מהצד הכלכלי .... כותרת:
מבינה את הכעס שלך על צורת הנהיגה שלו. כמי שעוסקת בתחום זה בתביעות ביטוח ומנתחת מדי יום עשרות תאונות דרכים - די נמאס!!! אולי זו הדרך היחידה לזעזע את אותם נהגים מסוכנים (לעצמם ולסביבה). אני בטוחה שניסית "בטובות" ורק אח"כ התפרצת. לא מוצאת כל סיבה להתנצל, אין פשרות!!!

באשר לתחום הכלכלי - האם אין לכם ביטוח מקיף? אם כן, היכן?

הרבה בריאות ונסיעה בטוחה, כרמית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2005  15:27 נשבר לך??? תקראי ותקחי אויר. - נעמי (החדשה)
23/3/2005  15:31 למה שלא יקח כמה שיעורי נהיגה - יונית
23/3/2005  15:32 אם את היית האישה שלי גם אני הייתי עושה תאונות -
23/3/2005  15:39 נעמי חדשה ויקרה - נשבר לי
23/3/2005  15:42 תודה יונית - נשבר לי
23/3/2005  15:45 ולזה שלא הזדהה - אתה באמת צודק - נשבר לי
23/3/2005  15:51 אני דוקא מבינה אותך - סיגל ש
23/3/2005  16:03 באמת ?? נשמע שיש לך בעיה ולא לבעלך. מצטערת אבל ככה זה נשמע לי. די מרחמת עליו .. (ל"ת) - רונה
23/3/2005  16:05 תאונות - היועצת
23/3/2005  16:11 לרונה - אכן יש לי בעיה אבל אני אשאל אותך משהו - נשבר לי
23/3/2005  16:13 וליועצת - נשבר לי
23/3/2005  16:21 רק עוד מילה אחת לפני חגיגות הפורים - היועצת
23/3/2005  16:21 כנראה שהתחתנת איתי - הוטיקה
23/3/2005  16:38 מצטערת גם אני חושבת שזה לא פייר לכעוס עליו - אמא ל 2
23/3/2005  17:14 רק אני חושבת שיש אנשים שלא נועדו לנהוג? - אתיש
23/3/2005  17:18 אני מצאתי פעם עבודה אחרי שנכנסתי במישהו... כנראה מההלם הוא נתן לי את הפרטים שלו... - טלי תקומי
23/3/2005  18:31 תודה לכולכן (גם לאלו שירדו עלי) , ונרגעתי בינתיים - נשבר לי
23/3/2005  18:42 מודה ועוזב, כמו שאומרים. מאד מעריכה את מה שכתבת. (ל"ת) - הוטיקה
23/3/2005  19:21 נשים! אמהות! אני מזועזעת ממה שאני קוראת - מעמותת אור ירוק
23/3/2005  20:02 רונה מותק יש לך את כל הזכות לומר מה שבא לך אבל לא מדבור פה בקטנה אלא בבעיה מאוד רצינית שהיא מעבר לבעיה הפרטית של "נשבר לי", לא מדובר פה רק על מערכתיחסים עכורה אלא על סכנה ממשית לציבור והתגובה שלך לא לעניין ופוגעת, אני לא מבינה למה ענית ככה - maia
23/3/2005  20:54 מנסה להיות מעשית - צורית
23/3/2005  21:14 שוב תודה למגיבות וכמה תשובות לכרמית וצורית ומאיה - נשבר לי
23/3/2005  21:18 לנשבר לי - נשמע לי כמו בעיית קורדינציה - Tamara
23/3/2005  21:25 תמרה - איפה אפשר לעבור בדיקה כזו? אשמח לשמוע פרטים - נשבר לי
23/3/2005  21:33 אפשר לנסות אצל מרפא.ה בעיסוק שבין היתר יודעים לאבחן בעיות כאלה (ל"ת) - נלי
23/3/2005  21:37 אני חושבת שיש פה נטיה לשכוח שכלי רכב הוא כלי נשק קטלני ביותר. (ל"ת) - ללא
23/3/2005  21:55 maia ונשבר לי - רונה
23/3/2005  22:09 רונה קראתי והבנתי, ובכול זאת נכון שאנחנו העוגן שלהם ואוזן קשבת וכל השאר, אבל מותר לכעוס (אולי צרך לשקול את עוצמת התגובה והבכול זאת מותר לכעוס) וכן זה לא נעים לו אבל גם הוא אדם בוגר שיקח את עצמו ואת ההגה לידיים ויפעל לשיפור המצב לא הכול צריך ליפול על "נשבר לי" (ל"ת) - maia
23/3/2005  22:24 יקירתי אני מומחית - רונה
23/3/2005  22:39 למאיה ורונה - נשבר לי
23/3/2005  22:40 נלי - תודה אני כבר מחר אתענין - נשבר לי
23/3/2005  22:46 לנשבר לי - Tamara
23/3/2005  22:50 המון תודה תמרה, נראה לי שאת מבינה על המ את מדברת - נשבר לי
23/3/2005  22:57 נשבר לי.... - Tamara
23/3/2005  23:01 לתמרה - סליחה אבל עוד שאלה קטנה - נשבר לי
23/3/2005  23:05 עכשיו אני מבינה מדוע אני כל כך מפחדת - דבי
23/3/2005  23:24 לדבי - שוב עשיתי נזקים?! :( - נשבר לי
23/3/2005  23:33 לדבי ולנשבר לי - maia
23/3/2005  23:39 תשובה - Tamara
23/3/2005  23:42 תודה מאיה (החלפתי שם) - יש לי תקוה
23/3/2005  23:46 תודה תמרה!!! אין כמוך! - יש לי תקוה
23/3/2005  23:56 ל"יש לי תקווה" שיהיה לך גם לילה מצויין :-) (ל"ת) - maia
24/3/2005  00:05 כל עוד בלבב... - Tamara
24/3/2005  00:06 ל"יש לי תקווה" ולמאיה - דבי
24/3/2005  06:37 רונה - הרשי לי לחלוק על דעתך - ליאורקה
24/3/2005  08:53 עצור!!! יש כאן מישהי שרוצה לבכות על הקבר של הבן שלה??? לא משחקים כאן בקקה וגם אם יש משהו שמצריך עבודה על זוגיות במקרה המדובר, זה לא העניין. כשתבכו על הקבר זה לא מה שיעבור לכם בראש... (ל"ת) - אור אדום!!!
24/3/2005  09:14 לנשבר לי - משהו טיפה אחר - ליק333
24/3/2005  09:51 ליק 333 - יו כמה נכון וכמה יפה, תמיד טוב לשמוע ולהפנים שוב. שיהיה לך ולכולן חג פורים שמח! (ל"ת) - maia
24/3/2005  12:52 לנשבר לי הודעתך מעצבנת אותי - imassia
24/3/2005  13:19 ל"נשבר לי". - אירנה
24/3/2005  15:09 לנשבר לי... - כרמית
24/3/2005  17:52 ל Imassia - נשבר לי
24/3/2005  18:03 לכרמית - תודה ולליק ולאירנה.. - נשבר לי
25/3/2005  11:13 כמה דברים - פשפשית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש