מבינה את הכעס שלך על צורת הנהיגה שלו. כמי שעוסקת בתחום זה בתביעות ביטוח ומנתחת מדי יום עשרות תאונות דרכים - די נמאס!!! אולי זו הדרך היחידה לזעזע את אותם נהגים מסוכנים (לעצמם ולסביבה). אני בטוחה שניסית "בטובות" ורק אח"כ התפרצת. לא מוצאת כל סיבה להתנצל, אין פשרות!!!
באשר לתחום הכלכלי - האם אין לכם ביטוח מקיף? אם כן, היכן?
הרבה בריאות ונסיעה בטוחה, כרמית
|
תוכן התגובה:
|