|
23/3/2005 21:55
|
רונה
|
מאת:
|
|
maia ונשבר לי
|
כותרת:
|
maia צר לי אבל ניראה לי שאישה צריכה להוות עבור בעלה אוזן קשבת וגורם תומך בחיים במיוחד אחרי תאונת דרכים מעצבנת ככל שתהיה. כפי שהיא נשמעה לי בהודעה שפתחה היא נשמעה ההיפך הגמור. נכון נהיגה גרועה זה דבר קריטי והיסטרי אבל מכיוון שזה לא חדש לא זו הדרך להתמודד ולכן ניראה היה לי שלה יש בעיה חמורה גם כן וריחמתי על בעלה שגם נהג גרוע אבל נשמע שגם מושפל ופגוע... נשבר לי יקרה אאני שמחה שמצאת את הכוחות לנהל שיחה נורמלית עם בעלך כל ההמצלצות פה נשמעות לי נכונות על מנת לנסות ולעזו ר לו ולהחדיר בו בינה לגבי חשיבות נהיגה בטוחה. שחמה שנירגעת. רונה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|