|
23/3/2005 19:40
|
orna
|
מאת:
|
|
אני חושבת שזו זכותם.
|
כותרת:
|
ביקוש והיצע. הן הרבה גנים מונטסורים אז יש להם את הבחירה לדרוש כמה שהם רוצים.אני ממש לא מופתעת מהחיר.
אגב מה כל כך מיוחד במונטסרי? אני מצאתי שמונטסרי מחנכת את הילדים להיות רובוטים. מה רע בגן רגיל? טוב כל אחד והבחירות שלו. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|