|
23/3/2005 19:41
|
ורד שלשחר
|
מאת:
|
|
מאדדדדדדדדדדד יקר!!!!!! תשאלי אותה אם רק למי שיש הרבה כסף יכול לשלוח את הילדים שלו לגן מונטסורי...
|
כותרת:
|
לא נראה לי שזו היתה כוונת מונטסורי מלכתחילה.... כנראה שמשלמים שם את הסכומים הללו אחרת הם לא היו גובים אותם. מופרך... או שלא....
ורד
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|