פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2005 19:47 maia מאת:
מה קורה שמה אצלכם? מה זה המחירים האלה? בירושלים, מעבר להרי הקסטל גם 2000 שקל זה מהון המון כסף לגן וזה מה שאנחנו משלמים לפרטי שפתוח גם ברוב החופשות תזכרו שיקר זה לא תמיד אומר נהדר כותרת:
מונטסורי זה טוב ויפה, אבל יש שם דגש על פשטות וזרימה, מכאן זה נשמע שיש להם דגש עם חשבון הבנק שלכם. ושוב יקר זה לא תמיד נהדר!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2005  16:22 לא, זה לא קצת מוגזם. - הוטיקה
23/3/2005  16:36 תכלס הכל עניין של כיס - שרונה
23/3/2005  16:42 ולפעמים, יותר נכון הרבה פעמים- משלמים הרבה יותר ולא מקבלים הרבה יותר - לירון
23/3/2005  17:01 אולי זה מחיר משפחתי?:) - טלי תקומי
23/3/2005  17:15 והבונוס שבד"כ מקבלים בגנים האלה - נעממה
23/3/2005  17:16 אני לא מופתעת - זה גם מה שדורשים ב"פיסגן" השכן לו (וממש ללא תמורה ראויה). אכן - מופרך שבמופרכים. (ל"ת) - חני המדווחת
23/3/2005  17:30 מאוד יקר המחיר הממוצע בשוק היום במרכז GG - אמא
23/3/2005  17:34 בואו נעשה מרד. הם השתגעו? מה אנחנו סאקרים שלהם? (ל"ת) - ר
23/3/2005  19:40 אני חושבת שזו זכותם. - orna
23/3/2005  19:41 מאדדדדדדדדדדד יקר!!!!!! תשאלי אותה אם רק למי שיש הרבה כסף יכול לשלוח את הילדים שלו לגן מונטסורי... - ורד שלשחר
23/3/2005  19:42 רק למי שיש = רק מי שיש לו (ל"ת) - ורד שלשחר
23/3/2005  19:50 עוד משהו.. - orna
23/3/2005  19:52 שכחתי לציין דולרים.מאות דולרים. (ל"ת) - orna
23/3/2005  19:58 מיה - אני לא יודעת איך אפשר לשלם לגננות משכורת סבירה כשהגן עולה פחות מ 2000 ש"ח לחודש. (ל"ת) - רינה
23/3/2005  20:04 כמה ילדים יש בגן? רינה מהי משכורת סבירה בעיניך? כמה ילדים אתן מתכננות להביא ולהבטיח להם חינוך טוב אם כל שנה תעלה פי ארבע מאוניברסיטה? ושוב מה מובטח לכם בסכום הזה, רק משכורת לגננת? (ל"ת) - maia
23/3/2005  20:27 רינה: כמה את חושבת שגננת יכולה להרוויח? (ל"ת) - דבי
23/3/2005  20:32 ואורנה , מקומם אותי מה שאת אומרת - דבי
23/3/2005  20:44 דבי יקרה, - orna
23/3/2005  20:55 אורנה, הבנתי. היה לי מוזר לקרא תגובה כזאת ממך... :-) (ל"ת) - דבי
23/3/2005  22:16 האמת? תלוי כמה ילדים יש בגן - סאלוש
23/3/2005  22:55 לדבי... - שואלת
23/3/2005  23:49 לשואלת: האמת שלא יודעת אם ענית לי או לאורנה - דבי
24/3/2005  08:57 בעיני זו חוצפה שבאותו הגן שנותנים בו אותו הדבר משלמים אלף ש"ח יותר (למשל ת"א ורחובות) (ל"ת) - רונית.קק
24/3/2005  09:25 לשאלת - פנתייך אמורה להיות אלי ולא אל דבי. - orna
24/3/2005  10:51 סאלוש - בגן הזה יש 30 ילדים, וכך גם בגן פיסגן השכן (שם יש 35 ילדים למיטב זכרוני). (ל"ת) - חני המדווחת
24/3/2005  11:28 אני עם רינה וסאלוש - לגן קטן 2000 זה שכ"ל נמוך. - נורית של...
24/3/2005  11:59 אוקיי, אז כן, לא שווה להרשם לשם - סאלוש
24/3/2005  12:06 ההערה שלי הופנתה לאורנה...סליחה דבי - שואלת
24/3/2005  13:06 איזה מעצבן! אבל מה אתן חושבות - בטח גם במחיר כזה יש המון פונים - אירנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש