|
23/3/2005 19:47
|
maia
|
מאת:
|
|
מה קורה שמה אצלכם? מה זה המחירים האלה? בירושלים, מעבר להרי הקסטל גם 2000 שקל זה מהון המון כסף לגן וזה מה שאנחנו משלמים לפרטי שפתוח גם ברוב החופשות תזכרו שיקר זה לא תמיד אומר נהדר
|
כותרת:
|
מונטסורי זה טוב ויפה, אבל יש שם דגש על פשטות וזרימה, מכאן זה נשמע שיש להם דגש עם חשבון הבנק שלכם. ושוב יקר זה לא תמיד נהדר!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|