אולי לא הסברתי את עצמי נכון אני אסביר את עצמי שוב .
לכל דבר בחיים יש מחיר. נכון שכל הורה רוצה את הכי טוב לילד שלו. מה לעשות לא לכל הורה יש את האמצעים, בהחלט יש את המחירה ואת המחיר לבחירה. זה שהיא "תצעק" שזה עולה 3300 ש"ח זה יעזור לה ?? לא חושבת. אם כוונתה של פותחת ל"צעוק" בכדי שלדור הבא יהיה יותר קל זה כבר משהו אחר. לא נראה לי שזו הכוונה.
|
תוכן התגובה:
|