פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/3/2005 22:11 סאלוש מאת:
נשמע רעיון מעולה עם הבייביסיטר (ולגבי השבוע) כותרת:
אני אוהבת איך שבנות קטנות משחקות עם ילדים, הכי בגובה העיניים, ורואים שגם הן נהנות, וזה לדעתי הכי חשוב. "מטפל" שלא נהנה עם הילד - לדעתי לא מתאים.

לא יותר מ - 15 ש"ח - זה מה שאני משלמת לתיכוניסטית.
כמובן שאת צריכה לדבר בעיקר עם אמא שלה - לוודא שזה בסדר, כמה שעות מותר לה, ובעצם כמה היא רוצה שתשלמי לה. אולי מעדיפה דווקא פחות כדי לא לעודד חומרנות בגיל הזה. אולי לתת לה מתנה במקום. אני מנסה לחשוב מה היתי רוצה עבור ביתי כשתהיה בת 12 - לא בטוח שתשלום זה בדיוק העניין. מציעה לדבר עם האמא.

גם הבייביסיטר שלי שהיא בת 15 אני שאלתי את אמא שלה לפני זה, ועד איזה שעות מותר לה, וכמה פעמים בשבוע, ואם התשלום נראה לה סביר.

וכן, יש לך עוד שבוע, מזרזים רק בסוף ה - 42.

שיהיה במזל טוב בקרוב!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2005  16:37 זה רעיון ממש מעולה עם הבייבי סיטר - גימלית
23/3/2005  19:12 אך שרונה מקנאה בך שהגעת לשבוע כזה,, - לולי2
23/3/2005  21:53 שרונה - שירלי2
24/3/2005  08:09 תודה חמודות - שרונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש