פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/3/2005 16:20 אלמונית הפעם מאת:
מחמם את הלב, באמת! כותרת:
גימלית - יש לנו את הספר, קניתי אותו בעקבות המלצות שראיתי כאן באתר. אני קוראת בו מדי פעם, ולוקחת משם עוד רעיונות, אבל א"א לעשות הכל לבד. והטיפול עכשיו הוא אצל מטפל שעובד בשיטת IMAGO, אני מקווה שזה יעזור. בקשר לטיפול פרטני שלו - הלוואי שהוא היה מסכים, הוא מפחד מזה נורא, וקשה לו כשהמטפל שלנו עכשיו אומר דברים "טיפוליים". אני מקווה שמשהו יצליח להזיז אותו.
ליאורקה - כן הבנת נכון. ואני יודעת שגברים הם כאלה, אבל אני לא כזאת, ואני כן צריכה את הדיבור והשיתוף, ואם היחסים בינינו היו יותר טובים הייתי יכולה לתמוך בו יותר עכשיו עם הפיטורין, אבל כשהוא ככה, אין לי שום רצון/מוטיבציה להלחם בו כדי לתמוך בו. אם הוא רוצה להיות לבד, וזו דרך ההתמודדות שהוא בוחר בה, אז אני לא אעשה מאמצים להגיע אליו, כי הוא הודף כל הזמן. גם אם המצב היה נורמאלי הוא היה הודף ועכשיו זה לא משהו שאני מוכנה לספוג ממנו. הטיפולים הקודמים לא היו אצל מטפלים מקצועיים מספיק, אם כי אחד מהם היה די ארוך וליווה אותנו בתקופה נוראית. והפעם אני התעקשתי על מטפל מקצועי, ואני מקווה שזה אכן יעזור. בכל מקרה ברור לי שחיינו שזורים זה בזה כי יש כבר ילדים ותמיד נצטרך להסתדר יחד באיזשהו אופן. תודה על הרעיונות, ההתעניינות והאכפתיות.
ע.פ. - תודה, על התמיכה.
גריזלי - תודה.
תסלחו לי שאני לא עונה יותר באריכות, הוא עכשיו אמר שהוא רוצה להתגרש ואני עוד לא יודעת איך לקחת את זה. איך לשכנע אותו לנסות שוב? מה עושים עכשיו?


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2005  20:03 יקרה. התפילות שלי איתך, האצבעות שלובות בשבילך, וחבל שלא יכולה לעזור יותר מכך. (ל"ת) - זהר
23/3/2005  20:05 חיבוק וגם אופטימיות (אצלך) - עוד שין
23/3/2005  20:12 את בכיוון הנכון בעניין הטיפול וההשתדלות. אולי יש משפחה שאפשר להעזר בה (ייעוץ, עזרה עם הילדים, תמיכה)? - maia
23/3/2005  20:45 אני כאן - אלמונית הפעם
23/3/2005  23:19 שיהי הלך ליל מנוחה עם חלומות פז ושתקומי עם הרבה כוח ליום חדש ותתני לקטנים חיבוק נוסף שיעניק לך גם עוד כוחות ומאגרי אהבה (ל"ת) - maia
24/3/2005  04:06 אלמונית יקרה, - ליאורקה
24/3/2005  07:25 חוזרת וממליצה - גימלית
24/3/2005  11:12 לאלמונית היקרה - ע.פ
24/3/2005  11:41 ע.פ. - לא הבנת אותי - ליאורקה
24/3/2005  13:51 לאלמונית - דובת גריזלי
24/3/2005  17:54 אוי אלמוניתי... עצוב לי לשמוע. - זהר
24/3/2005  21:44 זהר - אלמונית הפעם
25/3/2005  11:41 לליאורקה - מסכימה איתך, כנסי... - ע.פ
27/3/2005  08:36 אלמונית יקרה - גימלית
28/3/2005  22:32 עדכון - אלמונית הפעם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש