גימלית - יש לנו את הספר, קניתי אותו בעקבות המלצות שראיתי כאן באתר. אני קוראת בו מדי פעם, ולוקחת משם עוד רעיונות, אבל א"א לעשות הכל לבד. והטיפול עכשיו הוא אצל מטפל שעובד בשיטת IMAGO, אני מקווה שזה יעזור. בקשר לטיפול פרטני שלו - הלוואי שהוא היה מסכים, הוא מפחד מזה נורא, וקשה לו כשהמטפל שלנו עכשיו אומר דברים "טיפוליים". אני מקווה שמשהו יצליח להזיז אותו. ליאורקה - כן הבנת נכון. ואני יודעת שגברים הם כאלה, אבל אני לא כזאת, ואני כן צריכה את הדיבור והשיתוף, ואם היחסים בינינו היו יותר טובים הייתי יכולה לתמוך בו יותר עכשיו עם הפיטורין, אבל כשהוא ככה, אין לי שום רצון/מוטיבציה להלחם בו כדי לתמוך בו. אם הוא רוצה להיות לבד, וזו דרך ההתמודדות שהוא בוחר בה, אז אני לא אעשה מאמצים להגיע אליו, כי הוא הודף כל הזמן. גם אם המצב היה נורמאלי הוא היה הודף ועכשיו זה לא משהו שאני מוכנה לספוג ממנו. הטיפולים הקודמים לא היו אצל מטפלים מקצועיים מספיק, אם כי אחד מהם היה די ארוך וליווה אותנו בתקופה נוראית. והפעם אני התעקשתי על מטפל מקצועי, ואני מקווה שזה אכן יעזור. בכל מקרה ברור לי שחיינו שזורים זה בזה כי יש כבר ילדים ותמיד נצטרך להסתדר יחד באיזשהו אופן. תודה על הרעיונות, ההתעניינות והאכפתיות. ע.פ. - תודה, על התמיכה. גריזלי - תודה. תסלחו לי שאני לא עונה יותר באריכות, הוא עכשיו אמר שהוא רוצה להתגרש ואני עוד לא יודעת איך לקחת את זה. איך לשכנע אותו לנסות שוב? מה עושים עכשיו?
|
תוכן התגובה:
|