פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/3/2005 10:05 maia מאת:
קודם כל לבריאות וגם כותרת:
אם קיבלתן אניביוטיקה אני ממליצה להוסיף לה (בתוך החלב/מיץ/מרק) אבקת פרוביוטיקה, זה עוזר להחזיר חיידקיים טובים לגוף וגם נדמה לי לפי הנסיון שלי להגביר תאבון. חוץ מזה השנה יש פורים משולש והחגיגות נמשכות בירושלים עד יום ראשון, אז אני לא יודעת מאיפה אתן אבל אולי זה רעיון לצ'יפור קל אחרי ההפסד עד כה, שיהי לכם חג שמח!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/3/2005  22:46 הללי- - לירון
23/3/2005  22:50 להללי - Tamara
23/3/2005  22:50 נראה לי שלא כדאי לקחת סיכון - זברה
23/3/2005  23:16 מותק שלי!!!!!! - גילי אבישי
23/3/2005  23:18 My prayers for your daughter's health (ל"ת) - Um_Netah
23/3/2005  23:26 חום גבוה והזיות תרוצי לטר"ם (רפואה דחופה) אם יש לכם באזור חשוב מאוד לפחות להתייעץ מיידית עם רופא - maia
23/3/2005  23:30 בעקרון הרופא הסביר לי אתמול - ללה
23/3/2005  23:55 תרגישו טוב - שירלי2
23/3/2005  23:57 הי, מה המצב? - נועה
24/3/2005  00:18 תודה רבה לכולכן, עזרתן לי מאוד. (ל"ת) - הללי
24/3/2005  08:12 הללי, אנא התקשרי אלי - אורית גודקאר
24/3/2005  08:37 הללי - מקווה שאתם מרגישים יותר טוב הבוקר... - ורד שלשחר
24/3/2005  09:40 וואוו, איזו חמימות על הבוקר! הכל בסדר- - הללי
24/3/2005  10:03 הללי יקרה, הרבה בריאות ופורים שמח!! לבנה (ל"ת) - ענבל
24/3/2005  11:43 כדאי לדעת לגבי החיידק הטורף - מידע שיכול להרגיע - שין
24/3/2005  12:11 MAIA ענבל ושין- תודה רבה. (ל"ת) - הללי
24/3/2005  14:22 הללי - לוליק


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש