אם קיבלתן אניביוטיקה אני ממליצה להוסיף לה (בתוך החלב/מיץ/מרק) אבקת פרוביוטיקה, זה עוזר להחזיר חיידקיים טובים לגוף וגם נדמה לי לפי הנסיון שלי להגביר תאבון. חוץ מזה השנה יש פורים משולש והחגיגות נמשכות בירושלים עד יום ראשון, אז אני לא יודעת מאיפה אתן אבל אולי זה רעיון לצ'יפור קל אחרי ההפסד עד כה, שיהי לכם חג שמח!
|
תוכן התגובה:
|