|
26/3/2005 22:18
|
מיכל של איל
|
מאת:
|
|
מזל טוב רוית! מצטרפת להמלצות על עלי הכרוב (הירוק כמובן)... לי מה שעזר, מקווה שזה בסדר שאני כותבת
|
כותרת:
|
זה רק בעלי... ששמח לעזור ואף שיפר את האינטליגנציה שלו (-: עד שהגעתי למצב שהפטמות יצאו שוב החוצה ואיל יכל לינוק, תוך יומיים עבר הגודש לגמרי. שיהיה הרבה חלב (לא יותר מידי...) וימים טובים ונעימים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|