פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/11/2005 11:06 אורחת מאת:
תקישי במנוע החיפוש "גיל שנתיים הנורא" ותקבלי שלל תשובות שתביני שהיא נורמלית... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/11/2005  12:03 נראה לי כמו מניפולציה של ילדה חכמה בגיל הקשה הזה - טל1
29/11/2005  12:32 אוי, מניפולציה? אז מה זה אומר? מה לעשות? להתעלם? (ל"ת) - שומרת על פרטיותה של הבת שלי
29/11/2005  12:42 התקפי זעם - ניל
29/11/2005  13:06 לניל - עוד שין
29/11/2005  13:07 ובגדול מה אומר הספר ? - רותם
29/11/2005  13:58 איך את מגיבה כשהיא מתפרצת ככה? - אלישבע
29/11/2005  15:03 גם אני לא הייתי תולה הכל בגיל שנתיים הנורא - מאיה ש לאופק ומעוף
29/11/2005  19:32 הורות מודעת - ניל
30/11/2005  11:02 ניל, הורות מודעת זה מה שסאלוש כתבה עליו הרבה פעם, נכון? - אלישבע
30/11/2005  12:32 אלישבע - ניל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש