פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
29/11/2005 11:06
אורחת
מאת:
תקישי במנוע החיפוש "גיל שנתיים הנורא" ותקבלי שלל תשובות שתביני שהיא נורמלית... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
29/11/2005 12:03
נראה לי כמו מניפולציה של ילדה חכמה בגיל הקשה הזה
-
טל1
29/11/2005 12:32
אוי, מניפולציה? אז מה זה אומר? מה לעשות? להתעלם? (ל"ת)
-
שומרת על פרטיותה של הבת שלי
29/11/2005 12:42
התקפי זעם
-
ניל
29/11/2005 13:06
לניל
-
עוד שין
29/11/2005 13:07
ובגדול מה אומר הספר ?
-
רותם
29/11/2005 13:58
איך את מגיבה כשהיא מתפרצת ככה?
-
אלישבע
29/11/2005 15:03
גם אני לא הייתי תולה הכל בגיל שנתיים הנורא
-
מאיה ש לאופק ומעוף
29/11/2005 19:32
הורות מודעת
-
ניל
30/11/2005 11:02
ניל, הורות מודעת זה מה שסאלוש כתבה עליו הרבה פעם, נכון?
-
אלישבע
30/11/2005 12:32
אלישבע
-
ניל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש