פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/11/2005 13:58 אלישבע מאת:
איך את מגיבה כשהיא מתפרצת ככה? כותרת:
האם את מנסה לרצות אותה?
האם את אובדת עצות?
האם את קשוחה וחסרת הבנה?

ההתנהגות שלה לא צריכה להיות הפוקוס שלך, לפי דעתי, אלא התגובה שלך.
זה מאד מורכב ולא פשוט להחליט איך להתנהג כשילד צורח ככה, אבל אם את נחושה אך עדינה, נותנת לה להביע את רגשותיה אך לא מושפעת מהמניפולציות שלה, ההתקפים יעברו כמו שבאו.

כלומר, למשל, כתבת שהיא לא נותנת לך לחתל אותה. לא רוצה? לא צריכה! תעברי הלאה. כשהיא תבוא לבקש שיחליפו לה, אז תחליפי, ואז גם תראי שהיא מוכנה להיות בשקט.

ומה קורה בשעות השקט? האם היא מקבלת תשומת לב? האם היא מרגישה אותך שקועה בענייניך ולא מספיק איתה? האם יש יותר מדי טלויזיה ומשחקים נוצצים ופחות מדי אהבה פשוטה וזורמת, עיניים נקשרות? או להיפך, האם היא מרגישה אותך עוטפת אותה יותר מדי ולא נותנת לה להתנסות בכוחות עצמה?

אני לא יודעת תשובה מדויקת, אבל אולי התשובות לשאלות הללו יפתחו כיווני הבנה חדשים.
:-)

בהצלחה!
או כמו שאמא שלי אומרת:
מה זה חינוך ילדים? לאט לאט הילדים שלנו מחנכים אותנו...

אלישבע

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/11/2005  11:06 תקישי במנוע החיפוש "גיל שנתיים הנורא" ותקבלי שלל תשובות שתביני שהיא נורמלית... (ל"ת) - אורחת
29/11/2005  12:03 נראה לי כמו מניפולציה של ילדה חכמה בגיל הקשה הזה - טל1
29/11/2005  12:32 אוי, מניפולציה? אז מה זה אומר? מה לעשות? להתעלם? (ל"ת) - שומרת על פרטיותה של הבת שלי
29/11/2005  12:42 התקפי זעם - ניל
29/11/2005  13:06 לניל - עוד שין
29/11/2005  13:07 ובגדול מה אומר הספר ? - רותם
29/11/2005  15:03 גם אני לא הייתי תולה הכל בגיל שנתיים הנורא - מאיה ש לאופק ומעוף
29/11/2005  19:32 הורות מודעת - ניל
30/11/2005  11:02 ניל, הורות מודעת זה מה שסאלוש כתבה עליו הרבה פעם, נכון? - אלישבע
30/11/2005  12:32 אלישבע - ניל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש