פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/11/2005 15:03 מאיה ש לאופק ומעוף מאת:
גם אני לא הייתי תולה הכל בגיל שנתיים הנורא כותרת:
ומתחילה לקרוא בנושא כתבי עת, ספרים, אינטרנט, כל מה שיכול לעזור. כמובן שאם לא נמצא שום פתרון שיעיל לכולכם, הייתי מתייעצת עם מומחה כדוגמת דרורית אמיתי דרור הנפלאה שבפגישה אחת יכולה לשנות את הכל.
זה גיל לא קל, חלק חווים את זה יותר קשה גם בגלל שהטמפרמנט של הילד הוא יותר קצבי, עקשן וכו' ואילו יש כאלו שלא ידעו על מה את בכלל מדברת. התקפי זעם הם משהו שניתן לחוות אותו בכל גיל (מי כמוני יודדעת) וכדאי לדעת איך להתנהג בשעה שכזו בהתאם להתנהלות שלכם ושל הילדה ומה שמתאים לכם. בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/11/2005  11:06 תקישי במנוע החיפוש "גיל שנתיים הנורא" ותקבלי שלל תשובות שתביני שהיא נורמלית... (ל"ת) - אורחת
29/11/2005  12:03 נראה לי כמו מניפולציה של ילדה חכמה בגיל הקשה הזה - טל1
29/11/2005  12:32 אוי, מניפולציה? אז מה זה אומר? מה לעשות? להתעלם? (ל"ת) - שומרת על פרטיותה של הבת שלי
29/11/2005  12:42 התקפי זעם - ניל
29/11/2005  13:06 לניל - עוד שין
29/11/2005  13:07 ובגדול מה אומר הספר ? - רותם
29/11/2005  13:58 איך את מגיבה כשהיא מתפרצת ככה? - אלישבע
29/11/2005  19:32 הורות מודעת - ניל
30/11/2005  11:02 ניל, הורות מודעת זה מה שסאלוש כתבה עליו הרבה פעם, נכון? - אלישבע
30/11/2005  12:32 אלישבע - ניל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש