ומתחילה לקרוא בנושא כתבי עת, ספרים, אינטרנט, כל מה שיכול לעזור. כמובן שאם לא נמצא שום פתרון שיעיל לכולכם, הייתי מתייעצת עם מומחה כדוגמת דרורית אמיתי דרור הנפלאה שבפגישה אחת יכולה לשנות את הכל. זה גיל לא קל, חלק חווים את זה יותר קשה גם בגלל שהטמפרמנט של הילד הוא יותר קצבי, עקשן וכו' ואילו יש כאלו שלא ידעו על מה את בכלל מדברת. התקפי זעם הם משהו שניתן לחוות אותו בכל גיל (מי כמוני יודדעת) וכדאי לדעת איך להתנהג בשעה שכזו בהתאם להתנהלות שלכם ושל הילדה ומה שמתאים לכם. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|