פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/11/2005 12:08 טלולה מאת:
אם היא ישנה עד שבע וחצי בבוקר אני חותמת ועכשיו כותרת:
גם כשהיא הולכת לישון בשבע וחצי היא קמה בשבע וחצי או רק אם הולכת לישון בתשע וחצי?
אכן שנה ושמונה נשמע לי קטן נורא, הבן שלי בן 4 ועדין ישן שיכול, ואין ספק שאפילו הוא ילד אחר אם הוא ישן או לא, בפירוש אחר הצהרים נראה טוב יותר אחרי שנת צהרים אפילו של שעה, כי אז הוא הולך לשיון מאוחר בערב.
בעקרון קשה להכריח ילד לישון כך שזה נראה לי בעייה, אני הייתי מנסה כן להשכיב אבל לא בכח, למרות שהשינה חשובה וזה עדין נשמע לי ממש קטנטנה, אני לא מכירה אף אחד בגיל הזה שלא ישן, אפילו חברותי עם ילדים עם בטריה הפסיקו בסביבות גיל 3.
אולי זה סתם תקופה ויעבור.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/11/2005  15:06 אצלינו בגיל שלוש בערך - ריש
29/11/2005  17:11 בגיל 3 זה התחיל להשפיע באופן משמעותי על שעת ההשכבה - עינת מ
29/11/2005  17:47 זה מאוד אינדבידואלי - דנה
29/11/2005  21:19 תגובות - אביבה
29/11/2005  21:44 גם אצלנו! - תמר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש