גם כשהיא הולכת לישון בשבע וחצי היא קמה בשבע וחצי או רק אם הולכת לישון בתשע וחצי? אכן שנה ושמונה נשמע לי קטן נורא, הבן שלי בן 4 ועדין ישן שיכול, ואין ספק שאפילו הוא ילד אחר אם הוא ישן או לא, בפירוש אחר הצהרים נראה טוב יותר אחרי שנת צהרים אפילו של שעה, כי אז הוא הולך לשיון מאוחר בערב. בעקרון קשה להכריח ילד לישון כך שזה נראה לי בעייה, אני הייתי מנסה כן להשכיב אבל לא בכח, למרות שהשינה חשובה וזה עדין נשמע לי ממש קטנטנה, אני לא מכירה אף אחד בגיל הזה שלא ישן, אפילו חברותי עם ילדים עם בטריה הפסיקו בסביבות גיל 3. אולי זה סתם תקופה ויעבור.
|
תוכן התגובה:
|