באופן דיי מדורג. שעת כיבוי אורות או קריסה, תלוי מאיזה צד מסתכלים על זה היא 21:00 מ-ק-ס-י-מ-ו-ם. שעת התעוררות או השכמה תלוי ביום - סביב 6:45.
כשישן צהריים החגיגה היתה נמשכת לתוך הלילה סביב 23-24 ולא השאיר זמן לשקם את הבית אחרי יום... כולל ביקורים באמצע הלילה במיטה שהיו גורמים לנו לקום חבולים (כי איכשהו הוא ישן לרוחב המיטה).
|
תוכן התגובה:
|