פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/11/2005 15:06 ריש מאת:
אצלינו בגיל שלוש בערך כותרת:
באופן דיי מדורג.
שעת כיבוי אורות או קריסה, תלוי מאיזה צד מסתכלים על זה היא 21:00 מ-ק-ס-י-מ-ו-ם.
שעת התעוררות או השכמה תלוי ביום - סביב 6:45.

כשישן צהריים החגיגה היתה נמשכת לתוך הלילה סביב 23-24 ולא השאיר זמן לשקם את הבית אחרי יום... כולל ביקורים באמצע הלילה במיטה שהיו גורמים לנו לקום חבולים (כי איכשהו הוא ישן לרוחב המיטה).



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/11/2005  12:08 אם היא ישנה עד שבע וחצי בבוקר אני חותמת ועכשיו - טלולה
29/11/2005  17:11 בגיל 3 זה התחיל להשפיע באופן משמעותי על שעת ההשכבה - עינת מ
29/11/2005  17:47 זה מאוד אינדבידואלי - דנה
29/11/2005  21:19 תגובות - אביבה
29/11/2005  21:44 גם אצלנו! - תמר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש