פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/8/2006 22:16 גילי אבישי מאת:
בתור מי שאיבדה שני תינוקות כותרת:
אני חייבת להגיד שהכותרת שלך מעצבנת אותי!
היומרה שלך להמתיק את הדין...סליחה גברת...מי שלא היה לא יבין ותיזהרי מאיך שאת מציגה את עצמך ואת מרכולתך.עם כל הכבוד.
מצטערת אבל זו אינה פעם ראשונה שאני נתקלת בהודעתך והיא,איך להגיד, מוציאה אותי משיווי משקלי. וזאת על אף שאני מאלה שחושבת שצריך מאד לתת כלים לאנשי מקצוע בנושא הזה.ואם חווית אובדן את מפתיעה אותי פי כמה. אין תבנית בחויה אישית והזויה כזו.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/8/2006  22:20 ואם כבר הנושא בכותרות - גילי אבישי
27/8/2006  13:48 גילי א. הצטמררתי לחלוטין - קורנית
27/8/2006  14:24 גילי נשמתי, קבלי חיבוק ח-ז-ק!!! (ל"ת) - רונה
27/8/2006  16:43 גילי - חיבוק גם ממני (ל"ת) - עדן של יובל
28/8/2006  01:01 גילי- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש