אני חייבת להגיד שהכותרת שלך מעצבנת אותי! היומרה שלך להמתיק את הדין...סליחה גברת...מי שלא היה לא יבין ותיזהרי מאיך שאת מציגה את עצמך ואת מרכולתך.עם כל הכבוד. מצטערת אבל זו אינה פעם ראשונה שאני נתקלת בהודעתך והיא,איך להגיד, מוציאה אותי משיווי משקלי. וזאת על אף שאני מאלה שחושבת שצריך מאד לתת כלים לאנשי מקצוע בנושא הזה.ואם חווית אובדן את מפתיעה אותי פי כמה. אין תבנית בחויה אישית והזויה כזו.
|
תוכן התגובה:
|