פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/8/2006 22:20 גילי אבישי מאת:
ואם כבר הנושא בכותרות כותרת:
אז נדמה לי שהשיר של יונה וולך ,כפי שהעתיקה חברה למצב
משקף מצויין את התחושה
לא יכולתי לעשות כלום
מילים: יונה וולך

לא יכולתי לעשות עם זה כלום
אתה שומע לא יכולתי לעשות עם זה כלום
זה היה אצלי בידים
ולא יכולתי לעשות עם זה כלום
ולא יכולתי לעשות מזה משהו
אתה שומע יכולתי לגמגם
מה רציתי להגיד
יכולתי להרגיש הכי רע שאפשר
ופתאום אתה עומד כמו ילד קטן
בסינור לצוואר וחוזר על השאלה
מה עשית עם זה שואלים
לאן בזבזת את כל זה, היה לך סיכוי
ועכשיו תצטרך להתחיל הכול מחדש.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/8/2006  22:16 בתור מי שאיבדה שני תינוקות - גילי אבישי
27/8/2006  13:48 גילי א. הצטמררתי לחלוטין - קורנית
27/8/2006  14:24 גילי נשמתי, קבלי חיבוק ח-ז-ק!!! (ל"ת) - רונה
27/8/2006  16:43 גילי - חיבוק גם ממני (ל"ת) - עדן של יובל
28/8/2006  01:01 גילי- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש