אז נדמה לי שהשיר של יונה וולך ,כפי שהעתיקה חברה למצב משקף מצויין את התחושה לא יכולתי לעשות כלום מילים: יונה וולך
לא יכולתי לעשות עם זה כלום אתה שומע לא יכולתי לעשות עם זה כלום זה היה אצלי בידים ולא יכולתי לעשות עם זה כלום ולא יכולתי לעשות מזה משהו אתה שומע יכולתי לגמגם מה רציתי להגיד יכולתי להרגיש הכי רע שאפשר ופתאום אתה עומד כמו ילד קטן בסינור לצוואר וחוזר על השאלה מה עשית עם זה שואלים לאן בזבזת את כל זה, היה לך סיכוי ועכשיו תצטרך להתחיל הכול מחדש.
|
תוכן התגובה:
|