|
25/8/2006 17:30
|
טלי תקומי
|
מאת:
|
|
תיתי- שאלה (הזויה בטירוף) לי איליך .
|
כותרת:
|
אני רוצה לעשות יציקה לעוגה. (כןכן, הבטחתי הזויה) איך אני משיגה את הסיליקון לתבניות של רופאי שיניים? זה שיוצקים בו כתרים? אני זקוקה לו משום שזה למאכל ואינו רעיל, בסיקליקון רגיל אי אפשר להשתמש
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|