פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/8/2006 13:49
ש.ב.
מאת:
זקוקה להמלצה על מומחה טוב ופרטי לפריון. עוד מעט הראשון שלי כבר הולך לצבא (סתם...) ולא נראים אחים באופק. נמאס לי לחכות לפס השני....אוף. עזרה? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/8/2006 17:30
תיתי- שאלה (הזויה בטירוף) לי איליך .
-
טלי תקומי
25/8/2006 18:08
מחפשת המלצה לדי.וי.די המלמד אותיות וכזה של מספרים. (ל"ת)
-
בלה
25/8/2006 19:01
טלי, הסיליקון הזה יקר בטרוף
-
תיתי רופאת שיניים
25/8/2006 19:10
איך יודעים מתי להחליף פטמה בבקבוק?!
-
ישראלה
25/8/2006 21:19
אפשר להשאיר מטרנה מוכנה מחוץ למקרר במזג אויר כזה לכמה שעות ואחר כך לשתות ממנה? (ל"ת)
-
הלית
25/8/2006 21:32
למי יש מתכון לעיסת נייר עיתון?
-
מיכלוש
25/8/2006 21:35
הלית- ממש לא נראה לי. חבל לנסות. (ל"ת)
-
מיכלוש
25/8/2006 21:47
מחפשת המלצות לפעילות עם ילד בן 3 למחר בבוקר ,גרה באזור ירושלים .תודה (ל"ת)
-
עידית
25/8/2006 22:18
עידית - בריכת שורש כיפית, קיפצובה, מוזיאון המדע ואחר הצהריים מאד נעים בגן השעשועים של רמת בית הכרם ברחוב משה קול (גן השבשבת) (ל"ת)
-
תנירוני
25/8/2006 22:28
עיסת נייר
-
תיתי רופאת שיניים
25/8/2006 23:00
בירושלים
-
גילי אבישי
25/8/2006 23:56
+++++עדכנתי בדיון הגמילה ממוצץ ותיתי יקרה יש שם ציפייה להתייחסות שלך לנושא הנזק לשיניים.+++++++== (ל"ת)
-
רונה
25/8/2006 23:57
מחפשת כירופרקטור מעולה באזור תל אביב. (ל"ת)
-
רונה
26/8/2006 02:37
מי יודע - ממקור מוסמך - מאיזה גיל מותר פופקורן? תודה. ***רונה - חדשות נהדרות על לילך! וכמו כן, ברכות על הגמילה המוצלחת מחיתולים. איזה כיף! (ל"ת)
-
ע.פ.
26/8/2006 07:21
שמעתי שיש היום מן רצועות אלסטיות לבטן-משהו כמו הסוף של מכנסי הריון רק בלי המכנסיים שאפשר ללבוש את הבגדים הרגילים ולהוסיף את הרצועה-מישהי יודעת איפה משיגים?תודה (ל"ת)
-
ע.ג
26/8/2006 08:30
ע.ג- את יכולה להכין את זה לבד
-
אסנת גלבוע
26/8/2006 08:48
ע.ג, אני קניתי בזארה 2 סטרפלסים בשחור ולבן 29 ש"ח כל אחד והם מצויינים למטרה הזו. (ל"ת)
-
קרן
26/8/2006 09:44
מישהי יודעת אולי איפה ממוקם גן החיות בפתח תקוה ומה שעות הפתיחה?? (ל"ת)
-
הדר הדי ותיקה
26/8/2006 10:06
הדר הדי הותיקה
-
הלית
26/8/2006 12:13
גן החיות בפתח תקווה-בבקשה!
-
גילי אבישי
26/8/2006 12:31
מי מחפש פקידה מושלמת באזור ת"א???
-
גילי אבישי
26/8/2006 12:41
ותודות לעונות לגבי שיפוצניקים,קורנית
-
גילי אבישי
26/8/2006 15:03
איפה קונים נעלי בלט לילדה בת 3 ומה עולה? (ל"ת)
-
קורקי
26/8/2006 16:06
תיתי, תודה רבה על המתכון. פעילות אחרונה לקיץ. (ל"ת)
-
מיכלוש
26/8/2006 17:00
מיכלוש, בהצלחה! ונעלי באלט
-
תיתי רופאת שיניים
26/8/2006 20:13
תיתי תודה!!! אקנה את הזול ונתפלל... (ל"ת)
-
טלי תקומי
26/8/2006 21:58
מישהי יודעת כמה עולה כרטיס כניסה לקיפצובה ? יש לכן המלצות מיוחדות למחר? (ל"ת)
-
בילויית
26/8/2006 22:12
לגבי הקיפצובה
-
שחר
26/8/2006 22:22
לע.ג קוראים לרצועות "טאמי ממי" וניתן להשיג אותן, בדיאדה, בבייבי טבע ובעוד חנויות שמתעסקות בהריון ולידה. (ל"ת)
-
שרית
26/8/2006 23:52
לא חוצפה ששילמתי כרטיס היום בסופרלנד, למרות שאני בהריון מתקדם ולא יכולה לעלות על שום מתקן?! קצת הרגיזו אותי.. (ל"ת)
-
קרן
27/8/2006 08:05
דרוש בירושלים מוסכניק טוב ואמין לסובארו, ומי רוצה לקנות סוכך לגינה/חצר? משהו טוב ואיכותי, 3*4 מטר כשהוא פתוח.
-
אורנה דן
27/8/2006 10:10
נעלי בלט לקורקי - בחנות דאנס שופ או ישראדנס (הן אחת מול השניה) ברח' אבן גבירול בת"א ליד לונדון מיניסטור (קצת צפונית לו) או בכל חנות לבגדי ספורט. עלות: כ-50-80 ש"ח כמדומני. (ל"ת)
-
חני המדווחת
27/8/2006 10:54
מחפשת המלצה לכירורגית שד מקופ"ח כללית (ל"ת)
-
כלנית
27/8/2006 11:06
++++++ קרן +++++++++
-
דפלול
27/8/2006 11:29
דפלול,
-
קרן
27/8/2006 11:36
קרן, רק תוספת קטנה
-
דפלול
27/8/2006 11:55
לא חושבת שזה איום מרומז
-
קרן
27/8/2006 12:29
קרן, האם את רוצה שיוותרו לך על התשלום בגלל שאת בהריון, או בגלל שאת עיתונאית?
-
הוטיקה
27/8/2006 12:35
ש.ב- ד"ר ברש מקפלן, עשה ניסים לאחותי (ל"ת)
-
אוסי
27/8/2006 12:58
איפה העדכון של רונה על מצבה של לילך? מחפשת ומחפשת ולא מוצאת (ל"ת)
-
מי יודע מי יודעת
27/8/2006 13:11
הנה- מתחבא בדיון המוצץ:-)
-
רונה
27/8/2006 13:40
++אפשר הסבר על ארוחות בגן עירוני טרום טרום חובה??.====== (ל"ת)
-
רונה
27/8/2006 13:42
ובכן, (ל"ת)
-
קרן
27/8/2006 13:57
ברח..
-
קרן
27/8/2006 13:59
קרן, מקווה שתקבלי תשובה ראויה ושתתני לה ביטוי בכלי התקשורת
-
הוטיקה
27/8/2006 14:00
הוטיקה עניתי לך בדיון שלך על מי שפיר. מתי מחר את עושה? שנחזיק אצבעות בזמן:-) (ל"ת)
-
רונה
27/8/2006 14:13
רונה, הבדיקה מחר בסביבות 11 בבוקר... (ל"ת)
-
הוטיקה
27/8/2006 14:16
רונה - כירופרקטורית
-
אפרוחית
27/8/2006 14:25
הוטי, לא טעית בתאריכים?
-
דפלול
27/8/2006 14:31
טוב, נו, אז אני לא מתמטיקאית, אופסססססססס
-
דפלול
27/8/2006 14:32
דפלול יקירתי, טעית בחישוב...
-
הוטיקה
27/8/2006 14:33
את אולי טעית בחישוב, אני פיספסתי את הודעת התיקון שלך. הכל בסדר:)
-
הוטיקה
27/8/2006 14:33
:-) (ל"ת)
-
דפלול נעלול
27/8/2006 15:04
לקרן ולאחרות בקשר לכניסה חינם
-
סוי
27/8/2006 15:15
מתפנה מטפלת אלופה בתל אביב
-
ronit
27/8/2006 15:33
סוי, לא נכון!!
-
דנה
27/8/2006 15:36
לרונה- על ארוחות בגן עירוני
-
מיקי.ג
27/8/2006 16:18
לגבי ארוחות בגן עירוני - מוסיפה :
-
מעיין
27/8/2006 18:08
לקרן (ל"ת)
-
שרית
27/8/2006 20:46
הייתי שם לפני שבועיים, ויש שם שלט גדול
-
לקרן
27/8/2006 21:18
תודה לכל מי שענתה לי בקשר לרצועות בטן-בזכות השם מצאתי את האתר (ל"ת)
-
ע.ג
27/8/2006 21:48
אורנה, לבעלי היה סובארו והוא ממליץ על המוסך המרכזי של סובארו בתלפיות (ל"ת)
-
הלית
27/8/2006 22:12
לש.ב. בענייני פוריות
-
מירי ג.
27/8/2006 22:41
אסנת, טיפ-טופ! הולאם למאמר החדש שלי בנושא קיט השרדות להריונית התפרנית
-
רותי קרני הורוביץ
27/8/2006 22:47
הוטי, אחתשרה בבוקר, קחי את זה בקלות עם מגזין קליל
-
רותי קרני הורוביץ
28/8/2006 13:55
למירי ולאוסי, תודה מקרב לב. (ל"ת)
-
ש.ב
28/8/2006 21:30
מוסך סובארו בירושלים
-
א ש ב ל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש