|
27/8/2006 12:29
|
הוטיקה
|
מאת:
|
|
קרן, האם את רוצה שיוותרו לך על התשלום בגלל שאת בהריון, או בגלל שאת עיתונאית?
|
כותרת:
|
אם הסיבה היא (1), אזי אין סיבה לצרף את התעודה ואכן יש לכך, לטעמי, ניחוח קל של איום לא רלוונטי. אם הסיבה היא (2), אז מדוע לא הצהרת כבר בקופה שאת עתונאית וביררת האם יש הנחות/מחיר מיוחד/כניסה חינם לגורמי תקשורת?
כמי שאוחזת בתעודה דומה, נראה לי שמשלוח התעודה בדואר יחד עם מכתב התלונה כרגע עלולה להיראות כניצול לרעה של תפקידך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|