פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 12:29 הוטיקה מאת:
קרן, האם את רוצה שיוותרו לך על התשלום בגלל שאת בהריון, או בגלל שאת עיתונאית? כותרת:
אם הסיבה היא (1), אזי אין סיבה לצרף את התעודה ואכן יש לכך, לטעמי, ניחוח קל של איום לא רלוונטי.
אם הסיבה היא (2), אז מדוע לא הצהרת כבר בקופה שאת עתונאית וביררת האם יש הנחות/מחיר מיוחד/כניסה חינם לגורמי תקשורת?

כמי שאוחזת בתעודה דומה, נראה לי שמשלוח התעודה בדואר יחד עם מכתב התלונה כרגע עלולה להיראות כניצול לרעה של תפקידך.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/8/2006  17:30 תיתי- שאלה (הזויה בטירוף) לי איליך . - טלי תקומי
25/8/2006  18:08 מחפשת המלצה לדי.וי.די המלמד אותיות וכזה של מספרים. (ל"ת) - בלה
25/8/2006  19:01 טלי, הסיליקון הזה יקר בטרוף - תיתי רופאת שיניים
25/8/2006  19:10 איך יודעים מתי להחליף פטמה בבקבוק?! - ישראלה
25/8/2006  21:19 אפשר להשאיר מטרנה מוכנה מחוץ למקרר במזג אויר כזה לכמה שעות ואחר כך לשתות ממנה? (ל"ת) - הלית
25/8/2006  21:32 למי יש מתכון לעיסת נייר עיתון? - מיכלוש
25/8/2006  21:35 הלית- ממש לא נראה לי. חבל לנסות. (ל"ת) - מיכלוש
25/8/2006  21:47 מחפשת המלצות לפעילות עם ילד בן 3 למחר בבוקר ,גרה באזור ירושלים .תודה (ל"ת) - עידית
25/8/2006  22:18 עידית - בריכת שורש כיפית, קיפצובה, מוזיאון המדע ואחר הצהריים מאד נעים בגן השעשועים של רמת בית הכרם ברחוב משה קול (גן השבשבת) (ל"ת) - תנירוני
25/8/2006  22:28 עיסת נייר - תיתי רופאת שיניים
25/8/2006  23:00 בירושלים - גילי אבישי
25/8/2006  23:56 +++++עדכנתי בדיון הגמילה ממוצץ ותיתי יקרה יש שם ציפייה להתייחסות שלך לנושא הנזק לשיניים.+++++++== (ל"ת) - רונה
25/8/2006  23:57 מחפשת כירופרקטור מעולה באזור תל אביב. (ל"ת) - רונה
26/8/2006  02:37 מי יודע - ממקור מוסמך - מאיזה גיל מותר פופקורן? תודה. ***רונה - חדשות נהדרות על לילך! וכמו כן, ברכות על הגמילה המוצלחת מחיתולים. איזה כיף! (ל"ת) - ע.פ.
26/8/2006  07:21 שמעתי שיש היום מן רצועות אלסטיות לבטן-משהו כמו הסוף של מכנסי הריון רק בלי המכנסיים שאפשר ללבוש את הבגדים הרגילים ולהוסיף את הרצועה-מישהי יודעת איפה משיגים?תודה (ל"ת) - ע.ג
26/8/2006  08:30 ע.ג- את יכולה להכין את זה לבד - אסנת גלבוע
26/8/2006  08:48 ע.ג, אני קניתי בזארה 2 סטרפלסים בשחור ולבן 29 ש"ח כל אחד והם מצויינים למטרה הזו. (ל"ת) - קרן
26/8/2006  09:44 מישהי יודעת אולי איפה ממוקם גן החיות בפתח תקוה ומה שעות הפתיחה?? (ל"ת) - הדר הדי ותיקה
26/8/2006  10:06 הדר הדי הותיקה - הלית
26/8/2006  12:13 גן החיות בפתח תקווה-בבקשה! - גילי אבישי
26/8/2006  12:31 מי מחפש פקידה מושלמת באזור ת"א??? - גילי אבישי
26/8/2006  12:41 ותודות לעונות לגבי שיפוצניקים,קורנית - גילי אבישי
26/8/2006  13:49 זקוקה להמלצה על מומחה טוב ופרטי לפריון. עוד מעט הראשון שלי כבר הולך לצבא (סתם...) ולא נראים אחים באופק. נמאס לי לחכות לפס השני....אוף. עזרה? (ל"ת) - ש.ב.
26/8/2006  15:03 איפה קונים נעלי בלט לילדה בת 3 ומה עולה? (ל"ת) - קורקי
26/8/2006  16:06 תיתי, תודה רבה על המתכון. פעילות אחרונה לקיץ. (ל"ת) - מיכלוש
26/8/2006  17:00 מיכלוש, בהצלחה! ונעלי באלט - תיתי רופאת שיניים
26/8/2006  20:13 תיתי תודה!!! אקנה את הזול ונתפלל... (ל"ת) - טלי תקומי
26/8/2006  21:58 מישהי יודעת כמה עולה כרטיס כניסה לקיפצובה ? יש לכן המלצות מיוחדות למחר? (ל"ת) - בילויית
26/8/2006  22:12 לגבי הקיפצובה - שחר
26/8/2006  22:22 לע.ג קוראים לרצועות "טאמי ממי" וניתן להשיג אותן, בדיאדה, בבייבי טבע ובעוד חנויות שמתעסקות בהריון ולידה. (ל"ת) - שרית
26/8/2006  23:52 לא חוצפה ששילמתי כרטיס היום בסופרלנד, למרות שאני בהריון מתקדם ולא יכולה לעלות על שום מתקן?! קצת הרגיזו אותי.. (ל"ת) - קרן
27/8/2006  08:05 דרוש בירושלים מוסכניק טוב ואמין לסובארו, ומי רוצה לקנות סוכך לגינה/חצר? משהו טוב ואיכותי, 3*4 מטר כשהוא פתוח. - אורנה דן
27/8/2006  10:10 נעלי בלט לקורקי - בחנות דאנס שופ או ישראדנס (הן אחת מול השניה) ברח' אבן גבירול בת"א ליד לונדון מיניסטור (קצת צפונית לו) או בכל חנות לבגדי ספורט. עלות: כ-50-80 ש"ח כמדומני. (ל"ת) - חני המדווחת
27/8/2006  10:54 מחפשת המלצה לכירורגית שד מקופ"ח כללית (ל"ת) - כלנית
27/8/2006  11:06 ++++++ קרן +++++++++ - דפלול
27/8/2006  11:29 דפלול, - קרן
27/8/2006  11:36 קרן, רק תוספת קטנה - דפלול
27/8/2006  11:55 לא חושבת שזה איום מרומז - קרן
27/8/2006  12:35 ש.ב- ד"ר ברש מקפלן, עשה ניסים לאחותי (ל"ת) - אוסי
27/8/2006  12:58 איפה העדכון של רונה על מצבה של לילך? מחפשת ומחפשת ולא מוצאת (ל"ת) - מי יודע מי יודעת
27/8/2006  13:11 הנה- מתחבא בדיון המוצץ:-) - רונה
27/8/2006  13:40 ++אפשר הסבר על ארוחות בגן עירוני טרום טרום חובה??.====== (ל"ת) - רונה
27/8/2006  13:42 ובכן, (ל"ת) - קרן
27/8/2006  13:57 ברח.. - קרן
27/8/2006  13:59 קרן, מקווה שתקבלי תשובה ראויה ושתתני לה ביטוי בכלי התקשורת - הוטיקה
27/8/2006  14:00 הוטיקה עניתי לך בדיון שלך על מי שפיר. מתי מחר את עושה? שנחזיק אצבעות בזמן:-) (ל"ת) - רונה
27/8/2006  14:13 רונה, הבדיקה מחר בסביבות 11 בבוקר... (ל"ת) - הוטיקה
27/8/2006  14:16 רונה - כירופרקטורית - אפרוחית
27/8/2006  14:25 הוטי, לא טעית בתאריכים? - דפלול
27/8/2006  14:31 טוב, נו, אז אני לא מתמטיקאית, אופסססססססס - דפלול
27/8/2006  14:32 דפלול יקירתי, טעית בחישוב... - הוטיקה
27/8/2006  14:33 את אולי טעית בחישוב, אני פיספסתי את הודעת התיקון שלך. הכל בסדר:) - הוטיקה
27/8/2006  14:33 :-) (ל"ת) - דפלול נעלול
27/8/2006  15:04 לקרן ולאחרות בקשר לכניסה חינם - סוי
27/8/2006  15:15 מתפנה מטפלת אלופה בתל אביב - ronit
27/8/2006  15:33 סוי, לא נכון!! - דנה
27/8/2006  15:36 לרונה- על ארוחות בגן עירוני - מיקי.ג
27/8/2006  16:18 לגבי ארוחות בגן עירוני - מוסיפה : - מעיין
27/8/2006  18:08 לקרן (ל"ת) - שרית
27/8/2006  20:46 הייתי שם לפני שבועיים, ויש שם שלט גדול - לקרן
27/8/2006  21:18 תודה לכל מי שענתה לי בקשר לרצועות בטן-בזכות השם מצאתי את האתר (ל"ת) - ע.ג
27/8/2006  21:48 אורנה, לבעלי היה סובארו והוא ממליץ על המוסך המרכזי של סובארו בתלפיות (ל"ת) - הלית
27/8/2006  22:12 לש.ב. בענייני פוריות - מירי ג.
27/8/2006  22:41 אסנת, טיפ-טופ! הולאם למאמר החדש שלי בנושא קיט השרדות להריונית התפרנית - רותי קרני הורוביץ
27/8/2006  22:47 הוטי, אחתשרה בבוקר, קחי את זה בקלות עם מגזין קליל - רותי קרני הורוביץ
28/8/2006  13:55 למירי ולאוסי, תודה מקרב לב. (ל"ת) - ש.ב
28/8/2006  21:30 מוסך סובארו בירושלים - א ש ב ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש