|
27/8/2006 13:57
|
קרן
|
מאת:
|
|
ברח..
|
כותרת:
|
דווקא הסיבה שלא הצהרתי על היותי עיתונאית בכניסה לאתר היתה כדי לא לנצל לרעה את תפקידי מאחר ולא הגעתי למקום מתוקף תפקידי ולכן לא ראיתי סיבה לכך. שאלתי אם נשים בריון מתקדם, כמוני, צריכות לשלם. נעניתי בחיוב, וכדי לא לגרום לבלאגן מיותר (למחות, להתווכח על הנהלים, לבקש את האחראי בעיקר כאשר אינני יודעת עדיין אם יש מתקנים שנשים הרות מורשות לעלות עליהם) מה גם שבן רק רוצה להכנס כבר ואנחנו עם עוד חברים שלא רציתי לעכב. שילמתי ונכנסתי. היום אני מתכוונת לטפל בזה. אינני מתכוונת לדרוש את הכסף בחזרה, אלא רק להבין מהם הנהלים במקום ולברר אם אכן, כמו שהבנתי מהביקור שם, אין מתקנים לנשים הרות. ואם פני הדברים הם, שנגבה תשלום מנשים הרות שאינן מורשות לעלות על שום מתקן, מה שנראה לי לא הוגן (ולכן ביקשתי את דעתכן) הדבר יפורסם. בפניתי אליהם אציין את תפקידי ולכן אצרף את תעודתי שתאמת זאת וזאת על מנת שמטרת הפניה תהיה ברורה. תודה על העזרה, קרן
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|