פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 14:31 דפלול מאת:
טוב, נו, אז אני לא מתמטיקאית, אופסססססססס כותרת:
לא טעית הוטיקה: זאת אני.
מסמיקה ומקווה שהדף הזה יידחק במהירות אחורנית ורחוק........

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/8/2006  17:30 תיתי- שאלה (הזויה בטירוף) לי איליך . - טלי תקומי
25/8/2006  18:08 מחפשת המלצה לדי.וי.די המלמד אותיות וכזה של מספרים. (ל"ת) - בלה
25/8/2006  19:01 טלי, הסיליקון הזה יקר בטרוף - תיתי רופאת שיניים
25/8/2006  19:10 איך יודעים מתי להחליף פטמה בבקבוק?! - ישראלה
25/8/2006  21:19 אפשר להשאיר מטרנה מוכנה מחוץ למקרר במזג אויר כזה לכמה שעות ואחר כך לשתות ממנה? (ל"ת) - הלית
25/8/2006  21:32 למי יש מתכון לעיסת נייר עיתון? - מיכלוש
25/8/2006  21:35 הלית- ממש לא נראה לי. חבל לנסות. (ל"ת) - מיכלוש
25/8/2006  21:47 מחפשת המלצות לפעילות עם ילד בן 3 למחר בבוקר ,גרה באזור ירושלים .תודה (ל"ת) - עידית
25/8/2006  22:18 עידית - בריכת שורש כיפית, קיפצובה, מוזיאון המדע ואחר הצהריים מאד נעים בגן השעשועים של רמת בית הכרם ברחוב משה קול (גן השבשבת) (ל"ת) - תנירוני
25/8/2006  22:28 עיסת נייר - תיתי רופאת שיניים
25/8/2006  23:00 בירושלים - גילי אבישי
25/8/2006  23:56 +++++עדכנתי בדיון הגמילה ממוצץ ותיתי יקרה יש שם ציפייה להתייחסות שלך לנושא הנזק לשיניים.+++++++== (ל"ת) - רונה
25/8/2006  23:57 מחפשת כירופרקטור מעולה באזור תל אביב. (ל"ת) - רונה
26/8/2006  02:37 מי יודע - ממקור מוסמך - מאיזה גיל מותר פופקורן? תודה. ***רונה - חדשות נהדרות על לילך! וכמו כן, ברכות על הגמילה המוצלחת מחיתולים. איזה כיף! (ל"ת) - ע.פ.
26/8/2006  07:21 שמעתי שיש היום מן רצועות אלסטיות לבטן-משהו כמו הסוף של מכנסי הריון רק בלי המכנסיים שאפשר ללבוש את הבגדים הרגילים ולהוסיף את הרצועה-מישהי יודעת איפה משיגים?תודה (ל"ת) - ע.ג
26/8/2006  08:30 ע.ג- את יכולה להכין את זה לבד - אסנת גלבוע
26/8/2006  08:48 ע.ג, אני קניתי בזארה 2 סטרפלסים בשחור ולבן 29 ש"ח כל אחד והם מצויינים למטרה הזו. (ל"ת) - קרן
26/8/2006  09:44 מישהי יודעת אולי איפה ממוקם גן החיות בפתח תקוה ומה שעות הפתיחה?? (ל"ת) - הדר הדי ותיקה
26/8/2006  10:06 הדר הדי הותיקה - הלית
26/8/2006  12:13 גן החיות בפתח תקווה-בבקשה! - גילי אבישי
26/8/2006  12:31 מי מחפש פקידה מושלמת באזור ת"א??? - גילי אבישי
26/8/2006  12:41 ותודות לעונות לגבי שיפוצניקים,קורנית - גילי אבישי
26/8/2006  13:49 זקוקה להמלצה על מומחה טוב ופרטי לפריון. עוד מעט הראשון שלי כבר הולך לצבא (סתם...) ולא נראים אחים באופק. נמאס לי לחכות לפס השני....אוף. עזרה? (ל"ת) - ש.ב.
26/8/2006  15:03 איפה קונים נעלי בלט לילדה בת 3 ומה עולה? (ל"ת) - קורקי
26/8/2006  16:06 תיתי, תודה רבה על המתכון. פעילות אחרונה לקיץ. (ל"ת) - מיכלוש
26/8/2006  17:00 מיכלוש, בהצלחה! ונעלי באלט - תיתי רופאת שיניים
26/8/2006  20:13 תיתי תודה!!! אקנה את הזול ונתפלל... (ל"ת) - טלי תקומי
26/8/2006  21:58 מישהי יודעת כמה עולה כרטיס כניסה לקיפצובה ? יש לכן המלצות מיוחדות למחר? (ל"ת) - בילויית
26/8/2006  22:12 לגבי הקיפצובה - שחר
26/8/2006  22:22 לע.ג קוראים לרצועות "טאמי ממי" וניתן להשיג אותן, בדיאדה, בבייבי טבע ובעוד חנויות שמתעסקות בהריון ולידה. (ל"ת) - שרית
26/8/2006  23:52 לא חוצפה ששילמתי כרטיס היום בסופרלנד, למרות שאני בהריון מתקדם ולא יכולה לעלות על שום מתקן?! קצת הרגיזו אותי.. (ל"ת) - קרן
27/8/2006  08:05 דרוש בירושלים מוסכניק טוב ואמין לסובארו, ומי רוצה לקנות סוכך לגינה/חצר? משהו טוב ואיכותי, 3*4 מטר כשהוא פתוח. - אורנה דן
27/8/2006  10:10 נעלי בלט לקורקי - בחנות דאנס שופ או ישראדנס (הן אחת מול השניה) ברח' אבן גבירול בת"א ליד לונדון מיניסטור (קצת צפונית לו) או בכל חנות לבגדי ספורט. עלות: כ-50-80 ש"ח כמדומני. (ל"ת) - חני המדווחת
27/8/2006  10:54 מחפשת המלצה לכירורגית שד מקופ"ח כללית (ל"ת) - כלנית
27/8/2006  11:06 ++++++ קרן +++++++++ - דפלול
27/8/2006  11:29 דפלול, - קרן
27/8/2006  11:36 קרן, רק תוספת קטנה - דפלול
27/8/2006  11:55 לא חושבת שזה איום מרומז - קרן
27/8/2006  12:29 קרן, האם את רוצה שיוותרו לך על התשלום בגלל שאת בהריון, או בגלל שאת עיתונאית? - הוטיקה
27/8/2006  12:35 ש.ב- ד"ר ברש מקפלן, עשה ניסים לאחותי (ל"ת) - אוסי
27/8/2006  12:58 איפה העדכון של רונה על מצבה של לילך? מחפשת ומחפשת ולא מוצאת (ל"ת) - מי יודע מי יודעת
27/8/2006  13:11 הנה- מתחבא בדיון המוצץ:-) - רונה
27/8/2006  13:40 ++אפשר הסבר על ארוחות בגן עירוני טרום טרום חובה??.====== (ל"ת) - רונה
27/8/2006  13:42 ובכן, (ל"ת) - קרן
27/8/2006  13:57 ברח.. - קרן
27/8/2006  13:59 קרן, מקווה שתקבלי תשובה ראויה ושתתני לה ביטוי בכלי התקשורת - הוטיקה
27/8/2006  14:00 הוטיקה עניתי לך בדיון שלך על מי שפיר. מתי מחר את עושה? שנחזיק אצבעות בזמן:-) (ל"ת) - רונה
27/8/2006  14:13 רונה, הבדיקה מחר בסביבות 11 בבוקר... (ל"ת) - הוטיקה
27/8/2006  14:16 רונה - כירופרקטורית - אפרוחית
27/8/2006  14:25 הוטי, לא טעית בתאריכים? - דפלול
27/8/2006  14:32 דפלול יקירתי, טעית בחישוב... - הוטיקה
27/8/2006  14:33 את אולי טעית בחישוב, אני פיספסתי את הודעת התיקון שלך. הכל בסדר:) - הוטיקה
27/8/2006  14:33 :-) (ל"ת) - דפלול נעלול
27/8/2006  15:04 לקרן ולאחרות בקשר לכניסה חינם - סוי
27/8/2006  15:15 מתפנה מטפלת אלופה בתל אביב - ronit
27/8/2006  15:33 סוי, לא נכון!! - דנה
27/8/2006  15:36 לרונה- על ארוחות בגן עירוני - מיקי.ג
27/8/2006  16:18 לגבי ארוחות בגן עירוני - מוסיפה : - מעיין
27/8/2006  18:08 לקרן (ל"ת) - שרית
27/8/2006  20:46 הייתי שם לפני שבועיים, ויש שם שלט גדול - לקרן
27/8/2006  21:18 תודה לכל מי שענתה לי בקשר לרצועות בטן-בזכות השם מצאתי את האתר (ל"ת) - ע.ג
27/8/2006  21:48 אורנה, לבעלי היה סובארו והוא ממליץ על המוסך המרכזי של סובארו בתלפיות (ל"ת) - הלית
27/8/2006  22:12 לש.ב. בענייני פוריות - מירי ג.
27/8/2006  22:41 אסנת, טיפ-טופ! הולאם למאמר החדש שלי בנושא קיט השרדות להריונית התפרנית - רותי קרני הורוביץ
27/8/2006  22:47 הוטי, אחתשרה בבוקר, קחי את זה בקלות עם מגזין קליל - רותי קרני הורוביץ
28/8/2006  13:55 למירי ולאוסי, תודה מקרב לב. (ל"ת) - ש.ב
28/8/2006  21:30 מוסך סובארו בירושלים - א ש ב ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש