|
27/8/2006 22:12
|
מירי ג.
|
מאת:
|
|
לש.ב. בענייני פוריות
|
כותרת:
|
הי ש.ב. כמה דברים לגבי רופאים ומומחים לפוריות. לא ציינת היכן את גרה בארץ, ואם כבר עשית איזושיהן בדיקות אצל רופא הנשים הרגיל שלך. כעקרון כדאי לבקש מרופא הנשים שייעשה כמה בדיקות דם ואולטראסאונד ראשוניות לפני שאת רצה לרופא פרטי. אם את במכבי, באיזור ת"א ד"ר אמנון בו'צן מומלץ בחום, ומקבל גם פרטי. בכל מקרה שתדעי לך שאם יש לך רק ילד אחד בבית, את זכאית לכל טיפולי הפוריות לילד נוסף על חשבון קופ"ח. רופאים טובים יש גם במרפאת פוריות בהדסה עין כרם, אפשר להגיע אליהם דרך השר"פ: פרופ' לאופר, פרופ' סימון, ד"ר ראובינוף ועוד.
הייתי גם ממליצה לך לפנות לאתר תפוז, יש שם שני פורומים מצויינים בענייני פוריות: 1) "פורום פוריות" שבו משתתפות מטופלות פוריות רבות, אבל רובן ללא ילדים אז צריך לזכור זאת ולכתוב בטקט. 2) ויש גם את פורום "הורים בטיפולי פוריות" שם משתתפות בחורות שיש להם כבר ילד אחד או יותר בבית, ונמצאות או מתעניינות בטיפולי פוריות לעוד ילדים.
בכל אופן מקווה שיהיה לכם בהצלחה בהקדם! מירי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|