אתם נמצאים במצב שקשה גם לזוגות היציבים ביותר. אובייקטיבית, עברתם לאחרונה הרבה שינויים. לפני שמפרקים את החבילה, כדאי מאד לדעתי לפנות לטיפול זוגי ולבדוק את הדברים ביניכם, לא לפרק את המשפחה בפזיזות, ודאי לא אם הילדים אמורים לחיות ביבשת אחרת מאשר אבא.
מתארת לעצמי שקשה לך נורא עכשיו, אבל בטוחה שיהיה מה שיהיה - את תעמדי על הרגליים! אל תתייאשי. נסי לדבר איתו שוב בשקט, בבוקר, ולהציע שתנסו לפתור את הבעיות בעזרת ייעוץ מקצועי.
מאחלת לך כוח לעבור את המשבר הזה.
הוטיקה
|
תוכן התגובה:
|