פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 09:18 הוטיקה מאת:
האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? כותרת:
אתם נמצאים במצב שקשה גם לזוגות היציבים ביותר. אובייקטיבית, עברתם לאחרונה הרבה שינויים. לפני שמפרקים את החבילה, כדאי מאד לדעתי לפנות לטיפול זוגי ולבדוק את הדברים ביניכם, לא לפרק את המשפחה בפזיזות, ודאי לא אם הילדים אמורים לחיות ביבשת אחרת מאשר אבא.

מתארת לעצמי שקשה לך נורא עכשיו, אבל בטוחה שיהיה מה שיהיה - את תעמדי על הרגליים! אל תתייאשי. נסי לדבר איתו שוב בשקט, בבוקר, ולהציע שתנסו לפתור את הבעיות בעזרת ייעוץ מקצועי.

מאחלת לך כוח לעבור את המשבר הזה.

הוטיקה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:21 היינו בטיפול 3 שנים. - ממרחקים
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  11:49 ממרחקים יקרה, - קרן
27/8/2006  12:14 ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן - מ
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  00:49 כמה דברים - סיגל
28/8/2006  03:45 אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי - ממרחקים
28/8/2006  03:48 ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש