פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 09:21 ממרחקים מאת:
היינו בטיפול 3 שנים. כותרת:
מאוד מוצלח לדעתי. אבל תמיד הרגשתי שהטיפול מתחזק את הקשר שלנו. עכשיו כשנפרדנו מהמטפלת אני מרגישה כל כך תלויה בה. היא היתה הפה שלי. להגיד לו דברים. כי כשהיא היתה אומרת את מה שאני אומרת כל הזמן, הוא היה שומע.
משהו בדרך שהייתי אומרת לא חדר. היה תוקפני מידי.
ועכשיו אני מתייסרת על זה שטעיתי. שלא הייתי מספיק עדינה ומקבלת. ומצד שני, הוא לא פרטנר. הוא נטש אותי לעבור את משבר המעבר כאן והיה עסוק בעבודה שלו (שגם את זה אני מבינה. הוא חדש וחייב להוכיח את עצמו).
זה לא עובד ביננו. אנחנו לא מוציאים טוב אחד מהשני.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:18 האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? - הוטיקה
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  11:49 ממרחקים יקרה, - קרן
27/8/2006  12:14 ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן - מ
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  00:49 כמה דברים - סיגל
28/8/2006  03:45 אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי - ממרחקים
28/8/2006  03:48 ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש