מאוד מוצלח לדעתי. אבל תמיד הרגשתי שהטיפול מתחזק את הקשר שלנו. עכשיו כשנפרדנו מהמטפלת אני מרגישה כל כך תלויה בה. היא היתה הפה שלי. להגיד לו דברים. כי כשהיא היתה אומרת את מה שאני אומרת כל הזמן, הוא היה שומע. משהו בדרך שהייתי אומרת לא חדר. היה תוקפני מידי. ועכשיו אני מתייסרת על זה שטעיתי. שלא הייתי מספיק עדינה ומקבלת. ומצד שני, הוא לא פרטנר. הוא נטש אותי לעבור את משבר המעבר כאן והיה עסוק בעבודה שלו (שגם את זה אני מבינה. הוא חדש וחייב להוכיח את עצמו). זה לא עובד ביננו. אנחנו לא מוציאים טוב אחד מהשני.
|
תוכן התגובה:
|