|
27/8/2006 09:33
|
ממרחקים
|
מאת:
|
|
עברנו לפני חודש.
|
כותרת:
|
אבל זה היה חודש נורא. אני יודעת שזה לא זמן לקבל החלטה אבל שום דבר שקרה בחודש הזה לא מפתיע. אני תמיד לבד בהבט הרגשי של החיים שלנו. הילדים בשבילו הם עול. הוא מאוד אוהב אותם אבל אין לו יכולת רגשית להכיל את שלושתינו. ואני תמיד נורא בודדה בהבט הרגשי. וברגע שיש בעיות עם הילדים הוא רוצה לברוח. ואין ביננו כלום כבר המון המן זמן. אולי אפילו שנים. מעט מאוד מין. אין חיבה. אין שיחות כי הוא לא אוהב לדבר. בקיצור, חוסר אדיר. זה לא זמן לקבל החלטות אבל יש תחילת שנה כאן של הלימודים בגנים ונראה לי שעדיף אולי לחתוך. לא יודעת מתי והאם להלחץ ולמהר כדי לחזור לתחילת השנה.... לא יודעת כלום. רק יודעת שאני בהסטריה ובתחושת איןקרקע ומצד שני כמו שקט כזה שנכנס לגוף על זה שאולי זה הדבר הנכון לעשות. מפחיד אותי שגם אני ארצה את הפרידה הזו. לא מעיזה לרצות אותה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|