אני מבינה ומזדהה עם התחושה של להרגיש את הקרקע נשמטת מרגליך,את חוסר היכולת לנשום.לא יכולה לייעץ לך מה לעשות ,יכולה רק לשלוח לך חיבוק ע נ ק י ומבין. יכולה להגיד לך שלאחר זמן מה שנה -שנתיים הקרקע שוב חוזרת ,והשמים נראים בהירים יותר. מקווה בשבילך שתשכילי לעשות את הצעד הנכון, שתדעי לאחוז בחבל כשצריך או לשחרר אותו. תשתפי אותנו,חברה קרובה,משפחה . תעדכני אותנו ורד
|
תוכן התגובה:
|