אני קוראת אותך ושומעת קול שדווקא מאוד שלם עם ההחלטה, שהשתדל, שהלך לטיפול זוגי, שהתאמץ, שעזב הכל והלך אחריו, שניסה בכל הכח.. ובכל זאת לא הצליח ושאת מבינה את זה. אני חושבת שמה שאת לא שלמה איתו זה מה שאת הולכת לעבור. לחזור לארץ, להתגרש, להתרחק ממנו, הקושי עם הילדים, הפחד המשתק להשאר לבד והבדידות.. זה קשה מאוד ואני מבינה את הפחד שלך ושולחת לך חיבוק ענקי מרחוק. אבל אני חושבת שאת צריכה להבין טוב טוב שהקושי הזה הוא זמני בלבד, שאחרי הקושי יבוא הרבה אור ואת תוכלי לזכות באושר שכל כך מגיע לך!!! תקופה לא קלה בכלל, אבל אם זה המצב באמת ואת מבינה שאיתו לא תוכלי לחות באושר, חבל על כל דקה מחייך, מחיי הילדים, מהקושי שהם צריכים לעבור בהשתלבות שם, אם גם ככה את מבינה שזה לחינם. את חייבת להסתכל לעצמך בעיניים ולהשתחרר מהפחד המשתק שמשאיר אותך באותו המקום (ואולי לפעמים לוקח אותך קצת אחורה) ולא מאפשר לך להתקדם ולהגיע למקום שמגיע לך להיות בו. הפחד הוא מכשול בשבילך ואני מקווה שתתגברי עליו בשבילך ובשביל הילדים כי מגיע לכם יותר. אני מאחלת לך שקט, אושר, אהבה ושתראי את האור כמה שיותר מהר, אנחנו פה בשבילך!! עוד חיבוק, קרן
|
תוכן התגובה:
|