פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 11:49 קרן מאת:
ממרחקים יקרה, כותרת:
אני קוראת אותך ושומעת קול שדווקא מאוד שלם עם ההחלטה, שהשתדל, שהלך לטיפול זוגי, שהתאמץ, שעזב הכל והלך אחריו, שניסה בכל הכח.. ובכל זאת לא הצליח ושאת מבינה את זה.
אני חושבת שמה שאת לא שלמה איתו זה מה שאת הולכת לעבור.
לחזור לארץ, להתגרש, להתרחק ממנו, הקושי עם הילדים, הפחד המשתק להשאר לבד והבדידות.. זה קשה מאוד ואני מבינה את הפחד שלך ושולחת לך חיבוק ענקי מרחוק. אבל אני חושבת שאת צריכה להבין טוב טוב שהקושי הזה הוא זמני בלבד, שאחרי הקושי יבוא הרבה אור ואת תוכלי לזכות באושר שכל כך מגיע לך!!! תקופה לא קלה בכלל, אבל אם זה המצב באמת ואת מבינה שאיתו לא תוכלי לחות באושר, חבל על כל דקה מחייך, מחיי הילדים, מהקושי שהם צריכים
לעבור בהשתלבות שם, אם גם ככה את מבינה שזה לחינם.
את חייבת להסתכל לעצמך בעיניים ולהשתחרר מהפחד המשתק שמשאיר אותך באותו המקום (ואולי לפעמים לוקח אותך קצת אחורה) ולא מאפשר לך להתקדם ולהגיע למקום שמגיע לך להיות בו. הפחד הוא מכשול בשבילך ואני מקווה שתתגברי עליו בשבילך ובשביל הילדים כי מגיע לכם יותר.
אני מאחלת לך שקט, אושר, אהבה ושתראי את האור כמה שיותר מהר,
אנחנו פה בשבילך!!
עוד חיבוק,
קרן

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:18 האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? - הוטיקה
27/8/2006  09:21 היינו בטיפול 3 שנים. - ממרחקים
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  12:14 ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן - מ
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  00:49 כמה דברים - סיגל
28/8/2006  03:45 אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי - ממרחקים
28/8/2006  03:48 ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש