פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 12:14 מ מאת:
ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן כותרת:
כמו שאמרה אורנה דן בחוכמה, עזבי אותך עכשיו מכשלון. ושום דבר הוא לא לחינם. בטח לא עכשיו. כי דברים קורים וקורים באמת וצריך להתמודד עם זה.

לפעמים, במצבים קשים, לפני החלטות בלתי אפשריות (מבחינתי) אני מקווה שמשהו חיצוני 'בלתי תלוי' יביא שינוי, יחייב שינוי. קורה לך?
נסי לדמיין אותו, את המשהו הזה, לחשוב ולצעוק (באוטו לבד, בחדר סגור) איפה באמת היית רוצה להיות? בסוף התהליך הקשה הזה. אולי תוכלי לכוון את חייך לשם בעצמך? עם כל הפחד. ביחד או לבד. נראה לי שלאן שלא תסתכלי כרגע, כל כיוון שלא תשקלי, זה ייראה מפחיד. גם הלא ידוע, וגם הידוע והמוכר.

נכון, רגעי משבר הם לא הזמן האידיאלי לקבל החלטות מסוג זה. אבל, לפעמים זה בדיוק הזמן שבו הדברים הכי אמיתיים באים לידי ביטוי באופן הברור ביותר. ואי אפשר, פשוט אי אפשר להתעלם מזה.

האם זכורים לך ימים טובים ביניכם שאותם ניתן לנסות לשחזר, שאליהם היית רוצה לחזור? האם מכאן נובע הרצון שלך שדברים יסתדרו איתו? רוצה להלחם עליו? רוצה החוצה?

זה לא צריך לקרות מיד ועכשיו. יש זמן. אז מה אם יש גן חדש, אז מה אם מתחילה שנה בארץ? אי אפשר הכל ביחד. קחי אויר. שבו ודברו ודברו ודברו. בלי האשמות, בלי לערב תחושות כשלון. מה אתם עושים ואיך אתם עושים את זה? זה חשוב יותר מלהוכיח את עצמך בעבודה חדשה! זה חשוב יותר מלהצדיק את הצעד שעשיתם ועכשיו אתם לא כ"כ בטוחים. בטוחה שהילדים בראש סדרי העדיפויות של שניכם, גם אם הביטוי לכך במציאות שונה בינך לבינו. משוכנעת לכן שתצליחו להקדיש לתהליך שאתם צריכים לעבור את כל כולכם. לאיזה כיוון שהוא לא יקח אתכם.

נסי לא לפחד. קחי לך את חייך בחזרה. אח"כ תמצאי אהבה, חדשה או ישנה, אח"כ תוכלי להיות רזה, או יפה בעיני עצמך. את תהיי בסדר.

מצטערת שיצא מבולבל ומרוגש. אם הגזמתי - סליחה. מחזקת אותך. שתפי כשתצטרכי, אם תרצי...

חיבוק,
מ





תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:18 האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? - הוטיקה
27/8/2006  09:21 היינו בטיפול 3 שנים. - ממרחקים
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  11:49 ממרחקים יקרה, - קרן
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  00:49 כמה דברים - סיגל
28/8/2006  03:45 אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי - ממרחקים
28/8/2006  03:48 ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש