|
27/8/2006 16:08
|
ותיקונת
|
מאת:
|
|
יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים?
|
כותרת:
|
אולי פשוט תסעי לחופשה של שבועיים כדי להתחזק?
הסיומת של התגובה שלך הלחיצה אותי, האמת. אני מקווה שזאת היתה רק צורת ביטוי ולא יותר מזה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|