פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/8/2006 19:42
לל
מאת:
ממרחקים יקרה-
כותרת:
לצערי, אין לי זמן לכתוב רק לשלוח לך חיבוק. אל תתייאשי. את בתהליך העיכול הראשוני!! את נשמעת אישה חזקה שתצליח להתגבר על העיקולים שבדרך. מחזקת אותך. עדכני.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/8/2006 09:18
האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי?
-
הוטיקה
27/8/2006 09:21
היינו בטיפול 3 שנים.
-
ממרחקים
27/8/2006 09:26
קבלי חיבוק
-
אורנה דן
27/8/2006 09:30
חבלי חיבוק גם ממני
-
כלנית
27/8/2006 09:33
וואי הגברים האלו
-
מילכי
27/8/2006 09:33
עברנו לפני חודש.
-
ממרחקים
27/8/2006 10:13
ממרחקים יקרה
-
ורד של איתי
27/8/2006 11:13
הנה טקסט אפשרי בשבילך
-
ותיקונת
27/8/2006 11:33
בהמשך לותיקונת
-
בענייני רכוש
27/8/2006 11:49
ממרחקים יקרה,
-
קרן
27/8/2006 12:14
ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן
-
מ
27/8/2006 15:56
אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות
-
ממרחקים
27/8/2006 16:08
יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים?
-
ותיקונת
27/8/2006 21:07
ממעמקים.
-
טלי תקומי
27/8/2006 21:56
קבלי חיבוק וקבלי חיזוק
-
יפיופית
27/8/2006 22:24
לא לפחד מהאמת
-
אמא ל 2
28/8/2006 00:49
כמה דברים
-
סיגל
28/8/2006 03:45
אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי
-
ממרחקים
28/8/2006 03:48
ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר.
-
ממרחקים
28/8/2006 10:42
טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת)
-
ותיקונת
28/8/2006 10:59
רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי
-
ממרחקים
28/8/2006 10:59
לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת)
-
לימורית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש