פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 00:49 סיגל מאת:
כמה דברים כותרת:
דבר ראשון,אני לא מבינה בכלל עברתם??תוך חודש פתאום נפלה ההחלטה להתגרש?? לפי דעתי כבר היו סימנים לפרידה עוד לפני המעבר.אבל בסדר כבר עברתם אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה.

בקשר לילדים שיגדלו בלי אבא,זה נורא ואיום!!יש לי חברה,שפגשתי בחדר-כושר,אנחנו חברות המון זמן,משהו כמו שנתיים.יש לה ילד בן 4 וילד בן 8.היא יהודיה שעלתה לארץ לפני כשנתיים,היא עלתה בגלל שרצתה להגשים לבעלה את החלום-לגור בארץ ישראל.היא ממש לא היתה בנין,אבל היא היתה מוכנה לעשות את המאמץ בשבילו.אכן הם עלו לארץ,קנו דירה בת"א,ואחריי חודשיים נפרדו,היא לא יכלה יותר,היא לא הסתדרה.בדיוק התחילה שנת הלימודים,אז היא החליטה שהיא תישאר עוד שנה בשביל בנה הגדול שבדיוק עלה לכיתה-א'.זה היתה שנה מאוד קשה,לה ולבנה.היא לא יכלה לעזור לו בשיעורי-הבית כי לא ידעה עברית בכלל..אחרי שנה היא החליטה שהיא חוזרת לארה"ב עם ילדיה.וכן,הילדים במצב נפשי גרוע,כבר לא שמחים כמו פעם,אין המ לעשות-ככה זה שפתאום גדלים בלי אבא!!אז לדעתי בשום פנים ואופן לא להפריד את הילדים מאביהם.אתם תצטרכו להגיע להסכמה.במילא עוד שבוע שנת הלימודים מתחילה,את לא תספיקי לעבור עד שהיא תתחיל ולהתארגן פה בארץ כמו שצריך.כבר עדיך שתישארו שם,לפחות עד ששנת הלימודים הנ"ל תיגמר,ואז תחליטו מה עושים.לכי תדעי אולי תסתדרי שם יותר מאשר פה??אולי תתראי שרמת החיים יותר טובה?שהחינוך יותר טוב?שהשכונה??המשכורת?המון דברים שצריך לשקול.ודרך-אגב,אל תשכחי שילדייך עוד קטנים,ולא טוב לשנות להם כל הזמן את המקום שלהם,כי הם עוד קטנים והם מתבלבלים מהר מאוד..

ובענין שלך ושל בעלך,מה אני יגיד?? טיפול זוגי..אולי תנסו ראשית רק להיפרד,ולראות איך אתם מסתדרים??

ונשמע כאילו הביטחון שלך ירוד לחלוטין,אני ממליצה לך על ללכת לפסיכולוג,גם שיעזור לך בהחלטות,וגם בשביל השקט הנפשי שלך.

ותאמיני לי הרבה גברים ירצו אותך גם את קצת מלאה!!

אז בהצלחה,ותעדכני!!סיגל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:18 האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? - הוטיקה
27/8/2006  09:21 היינו בטיפול 3 שנים. - ממרחקים
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  11:49 ממרחקים יקרה, - קרן
27/8/2006  12:14 ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן - מ
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  03:45 אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי - ממרחקים
28/8/2006  03:48 ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש