פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 03:45 ממרחקים מאת:
אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי כותרת:
אני מבולבלת או אולי רוצה להפרד ומפחדת.
דיברנו על פרידה כבר מהשנה הראשונה. היה לנו קשה יחד. האנרגיות שלנו לא מתואמות. אני יודעת למה אני אוהבת אותו ואני חושבת שאני עוד אוהבת אותו וזה נורא עצוב שזה לא הולך. פשוט לא הולך.
אני כן מרגישה כישלון. כי אני עשיתי גם דברים שהרסו את הקשר הזה.
וזה דברים דומים לדברים שעשיתי בקשרים קודמים.
הלכתי לטיפולים מכל מיני סוגים, והלכנו לטיפול הזוגי שהיה טוב אבל זה לא הולך. כל כך רע פה.
אני לא יכולה להשאר. אין לי כאן תמיכה ממש ואני רוצה להיות ליד ההורים שלי. וחברות. ולדבר עברית בטיפול שאקבל
ומצד שני, רציתי לנסות להתרחק מהכל כדי להיות איתו ועם המשפחה ולחזק את המשפחה שלנו.
חשבתי שמשנה מקום משנה מזל וששינוי חיצוני חזק יחזקו את הקשר דווקא. וגם התחשק לי קצת חוויה חו"לניקית.
ועכשיו עוד שבוע מתחילה כאן שנת הלימודים ואני לא יודעת אם לעזוב תוך שבוע או להתחיל ולעשות את הכל יותר מדוד ורגוע ולא למהר.
באלגאן וכאב

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:18 האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? - הוטיקה
27/8/2006  09:21 היינו בטיפול 3 שנים. - ממרחקים
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  11:49 ממרחקים יקרה, - קרן
27/8/2006  12:14 ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן - מ
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  00:49 כמה דברים - סיגל
28/8/2006  03:48 ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש