|
28/8/2006 03:45
|
ממרחקים
|
מאת:
|
|
אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי
|
כותרת:
|
אני מבולבלת או אולי רוצה להפרד ומפחדת. דיברנו על פרידה כבר מהשנה הראשונה. היה לנו קשה יחד. האנרגיות שלנו לא מתואמות. אני יודעת למה אני אוהבת אותו ואני חושבת שאני עוד אוהבת אותו וזה נורא עצוב שזה לא הולך. פשוט לא הולך. אני כן מרגישה כישלון. כי אני עשיתי גם דברים שהרסו את הקשר הזה. וזה דברים דומים לדברים שעשיתי בקשרים קודמים. הלכתי לטיפולים מכל מיני סוגים, והלכנו לטיפול הזוגי שהיה טוב אבל זה לא הולך. כל כך רע פה. אני לא יכולה להשאר. אין לי כאן תמיכה ממש ואני רוצה להיות ליד ההורים שלי. וחברות. ולדבר עברית בטיפול שאקבל ומצד שני, רציתי לנסות להתרחק מהכל כדי להיות איתו ועם המשפחה ולחזק את המשפחה שלנו. חשבתי שמשנה מקום משנה מזל וששינוי חיצוני חזק יחזקו את הקשר דווקא. וגם התחשק לי קצת חוויה חו"לניקית. ועכשיו עוד שבוע מתחילה כאן שנת הלימודים ואני לא יודעת אם לעזוב תוך שבוע או להתחיל ולעשות את הכל יותר מדוד ורגוע ולא למהר. באלגאן וכאב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|