פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 03:48 ממרחקים מאת:
ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר. כותרת:
משהו במה שאני משדרת. אולי זה שאני נורא רוצה את זה.
אני פשוט לא מאמינה ששוב אני צריכה להיות עם הלבד הזה. עם הילדים הקטנים. הוא ישאר בחו"ל. לא יהיה מי שיחלוק איתי את הימים והסופי שבוע כמו אצל גרושים אחרים.
וימי שישי וחגים להגיע לבד בלי בן זוג לכל המקומות הזוגיים האלה. אני מרגישה שאני לא מסוגלת. שרק בגלל הקושי האדיר הזה בחברה הזוגית שלנו, אני מעדיפה להשאר ברע הזה.
אני יודעת שזה לא נכון אבל ככה אני מרגישה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  09:18 האם שקלתם לפנות לטיפול זוגי? - הוטיקה
27/8/2006  09:21 היינו בטיפול 3 שנים. - ממרחקים
27/8/2006  09:26 קבלי חיבוק - אורנה דן
27/8/2006  09:30 חבלי חיבוק גם ממני - כלנית
27/8/2006  09:33 וואי הגברים האלו - מילכי
27/8/2006  09:33 עברנו לפני חודש. - ממרחקים
27/8/2006  10:13 ממרחקים יקרה - ורד של איתי
27/8/2006  11:13 הנה טקסט אפשרי בשבילך - ותיקונת
27/8/2006  11:33 בהמשך לותיקונת - בענייני רכוש
27/8/2006  11:49 ממרחקים יקרה, - קרן
27/8/2006  12:14 ארוך, מבולבל ומרוגש - תחושות מכאן - מ
27/8/2006  15:56 אני מפחדת מהאמת ותודה על המילים החמות - ממרחקים
27/8/2006  16:08 יש מישהו בארץ שיקבל אותך עם הילדים? הורים, חברים, אחים? - ותיקונת
27/8/2006  19:42 ממרחקים יקרה- - לל
27/8/2006  21:07 ממעמקים. - טלי תקומי
27/8/2006  21:56 קבלי חיבוק וקבלי חיזוק - יפיופית
27/8/2006  22:24 לא לפחד מהאמת - אמא ל 2
28/8/2006  00:49 כמה דברים - סיגל
28/8/2006  03:45 אני קוראת כל דואר מכן שוב ושוב לנסות לזהות מה נכון עבורי - ממרחקים
28/8/2006  10:42 טלי, כל כך אהבתי את התשובה שלך!! אני שמחה שאת מבין המשתתפות כאן בפורום. תודה. (ל"ת) - ותיקונת
28/8/2006  10:59 רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי - ממרחקים
28/8/2006  10:59 לבחורה ממרחקים- חיבוק גדול ממני. טלי תקומי- גרמת לי לבכות. (ל"ת) - לימורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש