|
28/8/2006 03:48
|
ממרחקים
|
מאת:
|
|
ואני גם בטוחה שאני אשאר לבד. אני מהזן שקשה לו למצוא קשר.
|
כותרת:
|
משהו במה שאני משדרת. אולי זה שאני נורא רוצה את זה. אני פשוט לא מאמינה ששוב אני צריכה להיות עם הלבד הזה. עם הילדים הקטנים. הוא ישאר בחו"ל. לא יהיה מי שיחלוק איתי את הימים והסופי שבוע כמו אצל גרושים אחרים. וימי שישי וחגים להגיע לבד בלי בן זוג לכל המקומות הזוגיים האלה. אני מרגישה שאני לא מסוגלת. שרק בגלל הקושי האדיר הזה בחברה הזוגית שלנו, אני מעדיפה להשאר ברע הזה. אני יודעת שזה לא נכון אבל ככה אני מרגישה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|