|
28/8/2006 10:59
|
ממרחקים
|
מאת:
|
|
רציתי להודות לכל מי שכתבה לי כאן ותודה מיוחדת לטלי תקומי
|
כותרת:
|
ההשקעה הרבה בתשובה שלך. שיצרה בהירות ועשתה סדר בבאלגאן שיש לי בלב ובחיים עכשיו. אני לא בטוחה מה אני הולכת לעשות עם התשובות שלכן. הן מדויקות עד כאב ומצד שני כל כך קשה לי לוותר. בעיקרון דיברנו אתמול על הפרידה בזמן הקרוב ומצד שני כל הזמן הרצון למשוך עוד קצת כדי לראות אותי דברים יסתדרו.... אין לי אנרגיה להגיע לארץ להתחלה חדשה. זה קרוב מידי לפרידה ולהתארגנות לפני ההגעה לכאן. ועבר בסך הכל חודש. אני בסרט רע רע רע
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|