פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2006 22:07 טליה מאת:
יש גם טיפול אלטרנטיבי כותרת:
שלי היו פטריות בהריון (כמה פעמים) הייתי קונה יוגורט ביו, שמה על צמר גפן ומכניסה לנרתיק כמה פעמים ביום. זה מאוד מקל על האזור (שהיוגורט קר מהמקרר) וזה מחזיר לגוף את החומציות הנכונה. הייתי עושה את זה כמה פעמים ביום במשך כמה ימים (ושמה תחבושת יומיומית נגד נזילות יוגורט :-) ) ולא הייתי זקוק לטיפול ה"רגיל"....
גם תדעי שזה מאוד נפוץ בהריון כי יש הרבה יותר הפרשות ויותר חם - בקיצור מה שפטריות אוהבות :-)
אני גם מצאתי - אחרי ההריון - שהשימוש בתחבושות החד-פעמיות הגבירו אצלי את הפטריות. מאז אני עברתי לתחבושות מבד בלבד ונעלמו הפטריות מחיי...

סתם לסקרניות :-)
http://www.b-shvilenu.co.il/index.asp



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/8/2006  11:02 אין שום בעיה- זה הטיפול! - ניבי
28/8/2006  14:37 אותו דבר עם היוגורט אבל במקום לדחוף שם - לאכול!!! 2 יוגורט ביו הלבן ביום עוזר בדר"כ (ל"ת) - אמא ל 2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש