שלי היו פטריות בהריון (כמה פעמים) הייתי קונה יוגורט ביו, שמה על צמר גפן ומכניסה לנרתיק כמה פעמים ביום. זה מאוד מקל על האזור (שהיוגורט קר מהמקרר) וזה מחזיר לגוף את החומציות הנכונה. הייתי עושה את זה כמה פעמים ביום במשך כמה ימים (ושמה תחבושת יומיומית נגד נזילות יוגורט :-) ) ולא הייתי זקוק לטיפול ה"רגיל".... גם תדעי שזה מאוד נפוץ בהריון כי יש הרבה יותר הפרשות ויותר חם - בקיצור מה שפטריות אוהבות :-) אני גם מצאתי - אחרי ההריון - שהשימוש בתחבושות החד-פעמיות הגבירו אצלי את הפטריות. מאז אני עברתי לתחבושות מבד בלבד ונעלמו הפטריות מחיי...
סתם לסקרניות :-) http://www.b-shvilenu.co.il/index.asp
|
תוכן התגובה:
|