בראש ובראשונה מציעה לך להתייעץ עם הרופא/ה שלך!!!!!! על פניו התוצאות נראות תקינות (מסירה אחריות!). בילבלת בין תוצאות בדיקות השתן והדם, אך בכל זאת... בדיקות הדם: HCG = 2138 האם נורמלי? נראה תקין ה MPV =9.60 FL גם לא ברור לי מהו הערך הזה ומה הוא בודק? זהו נפח ממוצע של הטסיות (טרומבוציטים)בדם. נראה תקין בדיקות השתן: SG-מה זה? יצא 1.02 . זהו משקל סגולי של השתן (ריכוז החלקיקים)- נראה תקין. PH = 6.50 חומציות השתן- נראה תקין מה זה אומר BILIRUBIN UR =NEGATIVE טוב או רע? כנ"ל ERYTHROCYTES =NEGATIVE . NEGATIVE= (וזה טוב!)אומר כי לא נמצא בשתן בילירובין (תוצר פירוק כדוריות אדומות) וכן לא אריטרוציטים (כדוריות אדומות ). ושוב- התייעצי עם הרופא/ה ממנו קיבלת את ההפניה לבדיקות הדם. רק לו יש את כל הנתונים אודותייך. שיהיה הריון קל ונפלא! לשימחה ובריאות.
|
תוכן התגובה:
|