פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/8/2006 00:54 לל מאת:
לא דוקטורית- כותרת:
בראש ובראשונה מציעה לך להתייעץ עם הרופא/ה שלך!!!!!!
על פניו התוצאות נראות תקינות (מסירה אחריות!). בילבלת בין תוצאות בדיקות השתן והדם, אך בכל זאת...
בדיקות הדם: HCG = 2138 האם נורמלי? נראה תקין
ה MPV =9.60 FL גם לא ברור לי מהו הערך הזה ומה הוא בודק?
זהו נפח ממוצע של הטסיות (טרומבוציטים)בדם. נראה תקין
בדיקות השתן: SG-מה זה? יצא 1.02 .
זהו משקל סגולי של השתן (ריכוז החלקיקים)- נראה תקין.
PH = 6.50 חומציות השתן- נראה תקין
מה זה אומר BILIRUBIN UR =NEGATIVE טוב או רע? כנ"ל ERYTHROCYTES =NEGATIVE . NEGATIVE= (וזה טוב!)אומר כי לא נמצא בשתן בילירובין (תוצר פירוק כדוריות אדומות) וכן לא אריטרוציטים (כדוריות אדומות ).
ושוב- התייעצי עם הרופא/ה ממנו קיבלת את ההפניה לבדיקות הדם. רק לו יש את כל הנתונים אודותייך.
שיהיה הריון קל ונפלא! לשימחה ובריאות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/8/2006  00:40 לא דוקטורית- - לל
28/8/2006  00:55 רואה שההודעה הראשונה ברחה- להתעלם... (ל"ת) - לל
28/8/2006  06:19 ל לל המון המון תודה, בוודאי שאתייעץ עם הרופאה-לא היתה לי סבלנות -תודה רבה (ל"ת) - איילת ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש