פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/8/2006 00:15 גילי אבישי מאת:
מנסיון רב פעמי שם כותרת:
הכי כדאי בהריון מתקדם-טיפול פנים וצוואר,פדיקור-הכי טוב בארץ,בחיי! וקחי את הארוך של יותר משעה,חבל על הזמן!
בעיני העיסויים שלהם סבירים אבל לא הוציאו אותי מדעתי. עיסוי לנשים הרות-נחמד ומרגיע. כדאי כדאי!ובכלל האין פלאפונים, הכל כלול,מגוון המזון הטרי והמבושל בכל ארוחה, האין סיגריות וגם האין ילדים!!!! נופש אמיתי. לכי על זה ותהני המון.גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2006  21:08 יערות הכרמל בהריון מתקדם - מומממממלץ!! - טלי .ג
30/8/2006  21:21 זה לא מפחיד? אז למה כל הזמן אומרים שאסור לעשות מס'ג בהריון? (ל"ת) - טלי
30/8/2006  21:40 כן, אבל למה לא בלוווווווווח? - רותי קרני הורוביץ
30/8/2006  23:32 מותר וכדאי לקבל מסאז' בהריון - טל כ
31/8/2006  18:11 תודה, הוא חזר עכשיו מהעבודה ואנחנו נוסעים. (ל"ת) - טלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש