|
לימורית- זה זה וסטבוליטיס (זה וירוס?) שוחררתי מבית חולים לאחר 4 ימי אישפוז ואני עדיין חשה רע מאוד. נתנו לי כדורים שמאיצים מאוד את הדופק ולא עוזרים. ההתקפה היתה חריפה מאוד וסוערת (כמעט חוסר הכרה ,הקאות לא פוסקות ועוד כיפים) מה שהכי מטריד אותי הוא שאני לא מסוגלת למקד ראיה בשדה ימני וזה שלא ראה אותי במשך האישפוז נוירולוג. לכתוב את כל זה עלה לי בדמים. הולכת לשכב. ולא, אני לא בהריון. בבחילות של ההריון הרגשתי הרבה יותר טוב. (ל"ת)
|
כותרת:
|