פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/9/2006 11:10 לימורית מאת:
טלי יקרה, כותרת:
אם את לא בהריון אז התמונה שונה לחלוטין.
סחרחורות יכולות להיות "אמיתיות" (ואז החדר מסתובב ולא הראש, יש סחרחורות גם בעצימת עיניים ולא רק כשהעיניים פקוחות, ויכול להיות גם בשינוי תנוחה)- ואז זה מוגדר ורטיגו.
יש גם סחרחורות "לא אמיתיות" (שחס וחלילה אף אחת לא תחשוב שזה מדומה) פשוט זה לא מוגדר ורטיגו.
באבחנה מבדלת:
1. ארוע נוירולוגי- ואז צריך בדיקה של נוירולוג, לפעמים אפילו צריך CT מח לשלול ארוע מוחי. חשו לבצע בדיקת אולרסאונד דופלר של עורקי הצוואר הקדמיים (קרוטידים- עורקי התרדמה) והאחוריים (ורטברלים- אלה שעולים מעמוד השדרה).
2. סחרחורות על רקע פגיעה באיבר שיויי המשקל- קרי: האוזן התיכונה שם יכולה להיות דלקת (בגלל זיהום וירלי, מים באיזן תיכונה אחרי שהייה בבריכה וכו..) ולזה קוראים וסטיבוליטיס. האבחנה נעשית ע"י רופא אא"ג.

טיפול: שתי תרופות למצב: 1. סטונרון- כדור של 25 מ"ג 3 פעמים ביום
2. אגיסרק- כדור של 16 מ"ג 3 פעמים ביום.
אם כל הבירור הרפואי שציינתי לעיל היה תקין, לרוב ממליצים על אחת התרופות ורואים אם זה עוזר. אגיסרק יותר יעילה בעיני.

אם יש לך שאלות צרי איתי קשר (חושבת שיש לך את המיילים שלי או דרך רותי).
בריאות !!!
תעדכני !!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/9/2006  11:31 טל לי היה - רונה
15/9/2006  11:33 הנה לינק לתיאור שלי.. - רונה
15/9/2006  12:08 יש בקופ"ח פיזיוטרפיסטיות מומחיות לעניין הזה. לאמא שלי היה ופיזיוטרפיה הצילה אותה (ל"ת) - טלטול
15/9/2006  12:13 אכן .. פיזייוטרפיה. כדי להחזיר את הגבישים למקומם. טלי, תעדכני כשתוכלי. (ל"ת) - רונה
15/9/2006  12:17 אוי נשמה, תרגישי טוב... (ל"ת) - ליאתיתי
15/9/2006  13:35 טלי יקרה היה את זה לחברה מאוד מאוד טובה שלי אם תרצי לדבר איתי או איתה על זה תתקשרי (כשתוכלי) - maia
15/9/2006  18:14 טלי יקרה, - לימורית
15/9/2006  19:47 אנקת גבהים - רותי קרני הורוביץ
15/9/2006  21:28 סליחה?? מה פספסתי? טלי את בהריון? מזל טוב נשמה. (ל"ת) - רונה
16/9/2006  09:28 לימורית- זה זה וסטבוליטיס (זה וירוס?) שוחררתי מבית חולים לאחר 4 ימי אישפוז ואני עדיין חשה רע מאוד. נתנו לי כדורים שמאיצים מאוד את הדופק ולא עוזרים. ההתקפה היתה חריפה מאוד וסוערת (כמעט חוסר הכרה ,הקאות לא פוסקות ועוד כיפים) מה שהכי מטריד אותי הוא שאני לא מסוגלת למקד ראיה בשדה ימני וזה שלא ראה אותי במשך האישפוז נוירולוג. לכתוב את כל זה עלה לי בדמים. הולכת לשכב. ולא, אני לא בהריון. בבחילות של ההריון הרגשתי הרבה יותר טוב. (ל"ת) - טלי תקומי
16/9/2006  13:37 אויש טלי.. תרגישי טוב יקרה. (ל"ת) - רונה
16/9/2006  15:23 רותינקה תוכלי לעשות טובה גדולה ולשלוח לי את המייל של לימורית?לא מוצאת אותו. - טלי תקומי
16/9/2006  16:12 טלי יקרה, - לימורית
16/9/2006  17:37 לימורית- נכון נכון , התכוונתי ל-M.R.I ..סליחה.. (ל"ת) - טלי תקומי
16/9/2006  17:46 טלי !!! - לימורית
16/9/2006  22:36 רפואה שלמה ומהר...לא בגלל ההסעות אלא בגלל הסבל!!!! (ל"ת) - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש