ולימורית- כשעצמתי עיניים הוקל לי אבל לא לגמרי. זו תחושה מוזרה נורא, כאילו על סמים (לא שאני יודעת) כאילו נשאב המוח, כאילו יש לי נחום תקום בראש וכל תנועה מעצימה אותו. במחלקה בהחלט הכתירו אותי כורטיגו. מה שעוד היה בהתחלה זה הקאות בלתי נשלטות, תחושה שאני הולכת למות, תנועות עיניים עצמוניות מוזרות, שהרגשתי אותן בבדיקה, צפצופי אוזניים מעטים ורק מאוחר יותר (שאלו אותי וגם בבדיקה אין את הפיק האופייני) הבעיה זה העיניים-ועד עכשיו העין הימנית לא במלא עוזה. לא הבנתי את נושא הנוירו. איך יודעים אם זה ארוע נוירו? אני פשוט חייבת לתפקד כבר כי מחר גן וחוגים וצריך לנהוג וכרגע אני ממש לא במצב של לנהוג. ואיזה בדיקות עלי לעשות עוד? אני ממש לא שקטה, נראה לי שבגלל תקציב נפנפו אותי מטומוגרף ממוחשב (עדיף על סי טי?) ודופלר צאוורי.
ומילה טובה לך- ממש תודה על ההענות! לא לוקחת את זה כמובן מאיליו בכלל. ויש לך ידע עצום!( זו הרי לא ההתמחות שלך)
|
תוכן התגובה:
|