תנועות העיניים שאת מתארת נקראות ניסטגמוס, מצב שבו מבקשים מהחולה להתסכל לאחד הצדדים ואז העין מתחילה לרקוד לבד ימינה ושמאלה ללא שליטה. זה מאוד אופייני. טומוגרפיה ממוחשבת זה COMPUTED TOMOGRAPHY או בקיצור CT. צריך CT מוח ודופלר עורקי צוואר ובדיקת רופא אא"ג. לא יודעת אם זה מנחם אותך אבל מנוחה ושתייה מרובה עוזרים ובסוף זה חולף. מה לגבי נטילת התרופות שהמלצתי לך עליהן? ואם את לא בהריון....אולי כדאי בכלל לבדוק?... :-) הרבה בריאות !!! אני לרשותך אם תצטרכי. לימורית
|
תוכן התגובה:
|