פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/9/2006 17:37 טלי תקומי מאת:
לימורית- נכון נכון , התכוונתי ל-M.R.I ..סליחה.. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/9/2006  11:31 טל לי היה - רונה
15/9/2006  11:33 הנה לינק לתיאור שלי.. - רונה
15/9/2006  12:08 יש בקופ"ח פיזיוטרפיסטיות מומחיות לעניין הזה. לאמא שלי היה ופיזיוטרפיה הצילה אותה (ל"ת) - טלטול
15/9/2006  12:13 אכן .. פיזייוטרפיה. כדי להחזיר את הגבישים למקומם. טלי, תעדכני כשתוכלי. (ל"ת) - רונה
15/9/2006  12:17 אוי נשמה, תרגישי טוב... (ל"ת) - ליאתיתי
15/9/2006  13:35 טלי יקרה היה את זה לחברה מאוד מאוד טובה שלי אם תרצי לדבר איתי או איתה על זה תתקשרי (כשתוכלי) - maia
15/9/2006  18:14 טלי יקרה, - לימורית
15/9/2006  19:47 אנקת גבהים - רותי קרני הורוביץ
15/9/2006  21:28 סליחה?? מה פספסתי? טלי את בהריון? מזל טוב נשמה. (ל"ת) - רונה
16/9/2006  09:28 לימורית- זה זה וסטבוליטיס (זה וירוס?) שוחררתי מבית חולים לאחר 4 ימי אישפוז ואני עדיין חשה רע מאוד. נתנו לי כדורים שמאיצים מאוד את הדופק ולא עוזרים. ההתקפה היתה חריפה מאוד וסוערת (כמעט חוסר הכרה ,הקאות לא פוסקות ועוד כיפים) מה שהכי מטריד אותי הוא שאני לא מסוגלת למקד ראיה בשדה ימני וזה שלא ראה אותי במשך האישפוז נוירולוג. לכתוב את כל זה עלה לי בדמים. הולכת לשכב. ולא, אני לא בהריון. בבחילות של ההריון הרגשתי הרבה יותר טוב. (ל"ת) - טלי תקומי
16/9/2006  11:10 טלי יקרה, - לימורית
16/9/2006  13:37 אויש טלי.. תרגישי טוב יקרה. (ל"ת) - רונה
16/9/2006  15:23 רותינקה תוכלי לעשות טובה גדולה ולשלוח לי את המייל של לימורית?לא מוצאת אותו. - טלי תקומי
16/9/2006  16:12 טלי יקרה, - לימורית
16/9/2006  17:46 טלי !!! - לימורית
16/9/2006  22:36 רפואה שלמה ומהר...לא בגלל ההסעות אלא בגלל הסבל!!!! (ל"ת) - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש