פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/9/2006 13:40 ר מאת:
תודה ושתי שאלות כותרת:
תודה לכל המרגיעות והמשתפות..
הורדתן לי קצת את רמת הלחץ..
ובכל זאת שתי שאלות - הרופאה לא עשתה צילום, האם זה בסדר? מתי כן עושים צילום?
ועוד - היא קטנטונת ודי מחוברת למוצץ, בעיקר בשנת הלילה ובגן החדש - מה עושים?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/9/2006  12:33 הייתי שמחה להרגיע אותך, אבל אין מצב שאנחנו נהיה חכמים יותר מרופאת השיניים שלך - אורנה דן
18/9/2006  12:33 אותו סיפור אותו גיל, תהיה רגועה אצלינו עבר בשלום - טלולה
18/9/2006  12:57 אותו דבר בדיוק קרה גם לבת שלנו לפני שנה - אירנה
18/9/2006  13:08 גם אצלנו פעמים באותה שן - מור
18/9/2006  13:19 מנסיון של שתי בנות מגינת המשחקים - מיכל של נועה
18/9/2006  13:44 בשני המקרים שאני מכירה, היה צילום - מיכל של נועה
18/9/2006  14:11 מיכל - שוב תודה (ל"ת) - ר
18/9/2006  14:20 קרה לנו אותו הדבר - שין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש