פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
18/9/2006 13:40
ר
מאת:
תודה ושתי שאלות
כותרת:
תודה לכל המרגיעות והמשתפות..
הורדתן לי קצת את רמת הלחץ..
ובכל זאת שתי שאלות - הרופאה לא עשתה צילום, האם זה בסדר? מתי כן עושים צילום?
ועוד - היא קטנטונת ודי מחוברת למוצץ, בעיקר בשנת הלילה ובגן החדש - מה עושים?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
18/9/2006 12:33
הייתי שמחה להרגיע אותך, אבל אין מצב שאנחנו נהיה חכמים יותר מרופאת השיניים שלך
-
אורנה דן
18/9/2006 12:33
אותו סיפור אותו גיל, תהיה רגועה אצלינו עבר בשלום
-
טלולה
18/9/2006 12:57
אותו דבר בדיוק קרה גם לבת שלנו לפני שנה
-
אירנה
18/9/2006 13:08
גם אצלנו פעמים באותה שן
-
מור
18/9/2006 13:19
מנסיון של שתי בנות מגינת המשחקים
-
מיכל של נועה
18/9/2006 13:44
בשני המקרים שאני מכירה, היה צילום
-
מיכל של נועה
18/9/2006 14:11
מיכל - שוב תודה (ל"ת)
-
ר
18/9/2006 14:20
קרה לנו אותו הדבר
-
שין
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש