|
19/9/2006 13:41
|
חני המדווחת
|
מאת:
|
|
ועוד משהו - בנוסף לתשובה הנכונה שכבר קיבלת -
|
כותרת:
|
מבקבוק הרבה יותר קל לאכול מאשר ציצי - לא צריך להתאמץ ולינוק (וזה - חשוב לומר - מאמץ שחשוב להתפתחות תקינה של שרירי התינוק באזור הפה). לכן התינוק אוכל יותר. זה אינו אומר שזו הכמות שהוא באמת היה זקוק לה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|