אם אכן כך לשם מה מדרסים? לשם מה הגבהות? לשם מה התאמה של אימום?... זאת ועוד נעליים בניגוד לבגדים אינן מאווררות באותו אופן,אינן נרחצות באותו אופן ולא,אינן נשחקות באותו אופן ! אין ספק שהסוליה וגם תוך הנעל נשחק בצורה המושפעת לחלוטין מצורת הדריכה של הנועל-איך אפשר להעביר הלאה במצב כזה? תלוי מי נעל,כמה השתמש ולאיזה צורך.נעליים בעצם הינן משהו הרבה יותר אישי ואינטימי מחלקי לבוש אחרים.לא כל כך משנה מה מעצב את מה ,הרגל את הנעל או הנעל את הרגל,לדעתי יש בינהן יחסי גומלין והם ניכרים בשטח! באופן עקרוני אני לא בעד להעביר נעליים,אלא אם כן הן במצב מעולה ועיקבותיו של בעל הבית הקודם לא ניכרים... מצטערת-דעתו של רופא אורטופד אינה בהכרח נכונה או מבוססת בענין הזה מדעה של רפלקסולוג או כל העוסק ברגל...עם כל הכבוד לא בהכרח נתן דעתו על כל האספקטים ולא ברור כמה נסיון יש לו בהעברת נעליים-מסתמא זו דעתו האישית ולווא דווקא המקצועית...
|
תוכן התגובה:
|