פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/9/2006 20:09 גילי אבישי מאת:
תמוה בעיני ענין הנעליים כותרת:
אם אכן כך לשם מה מדרסים? לשם מה הגבהות? לשם מה התאמה של אימום?...
זאת ועוד נעליים בניגוד לבגדים אינן מאווררות באותו אופן,אינן נרחצות באותו אופן ולא,אינן נשחקות באותו אופן ! אין ספק שהסוליה וגם תוך הנעל נשחק בצורה המושפעת לחלוטין מצורת הדריכה של הנועל-איך אפשר להעביר הלאה במצב כזה? תלוי מי נעל,כמה השתמש ולאיזה צורך.נעליים בעצם הינן משהו הרבה יותר אישי ואינטימי מחלקי לבוש אחרים.לא כל כך משנה מה מעצב את מה ,הרגל את הנעל או הנעל את הרגל,לדעתי יש בינהן יחסי גומלין והם ניכרים בשטח! באופן עקרוני אני לא בעד להעביר נעליים,אלא אם כן הן במצב מעולה ועיקבותיו של בעל הבית הקודם לא ניכרים...
מצטערת-דעתו של רופא אורטופד אינה בהכרח נכונה או מבוססת בענין הזה מדעה של רפלקסולוג או כל העוסק ברגל...עם כל הכבוד לא בהכרח נתן דעתו על כל האספקטים ולא ברור כמה נסיון יש לו בהעברת נעליים-מסתמא זו דעתו האישית ולווא דווקא המקצועית...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/9/2006  23:38 לא רופאה אבל - סיגל
18/9/2006  23:53 גם אני לא בעד להעביר נעליים מאחד לשני. (ל"ת) - ורד של איתי
19/9/2006  00:25 מאוד לא רצוי להעביר נעליים בין ילדים גם אם הן נראות במצב טוב - maia
19/9/2006  01:20 דיון מהעבר הלא רחוק באותו עניין - מיכלצ'
19/9/2006  08:05 אני מעבירה - מאיה של אופק ומעוף
19/9/2006  08:15 אולי לא ממולץ אבל שיש ילד שנועלמ בעונה פעמיים את הנעליים - יהודית
19/9/2006  09:29 אז מה אני אעשה עם הנעליים הישנות? - מיכל של נועה
19/9/2006  12:17 מבחינה רפואית ובריאותית אין כל בעיה להעביר נעליים בין ילדים - ד"ר ליבוביץ
19/9/2006  12:23 והנה תשובה מפורטת של אורטופד ילדים בנושא נעליים: (ל"ת) - ד"ר ליבוביץ
19/9/2006  12:24 סליחה, ברח לי. אז הנה: - ד"ר ליבוביץ
19/9/2006  13:27 שאלה/הבהרה לד"ר לייבוביץ - maia
19/9/2006  13:32 תודה רבה לדר' ליבוביץ'! אני בעד שבירת מיטוסים (ל"ת) - מיכל של נועה
19/9/2006  13:32 תודה רבה לדר' ליבוביץ'! אני בעד שבירת מיטוסים (ל"ת) - מיכל של נועה
19/9/2006  14:07 לא קשור להעברת נעליים בין ילדים, אבל.. - למד
19/9/2006  14:28 ל-למד - סיגל
19/9/2006  14:38 הן באמת טובות אבל - למד
19/9/2006  14:54 בהחלט אפשר להעביר! אין שום בעיה עם נעליים משומשות! (ל"ת) - טל כ
19/9/2006  15:15 ל - למד , האורטופד הידוע המליץ גם לנו -ו- - מעיין
19/9/2006  15:43 בהחלט אפשר להעביר! אין שום בעיה עם נעליים משומשות! ולמאיה: - טלכ
19/9/2006  19:16 ל-טל - סיגל
19/9/2006  21:19 עדיין לא מסכימה אתכן - טל כ
19/9/2006  21:31 שוב נעליים - ד"ר ליבוביץ
19/9/2006  23:05 דר' ליבוביץ, את כ"כ נחמדה...שנה טובה! (ל"ת) - מעיין
20/9/2006  12:24 אינטרנט ונעליים - גילי אבישי
20/9/2006  12:26 והאינטרנט-כי התשובה אינה אישית,אינה יכולה לקחת בחשבון את כל הגורמים...ומירי לייבוביץ' אכן אשה מאד נחמדה ,מקצועית ונעימה, הזדמנות לאחל שנה מעולה לך! (ל"ת) - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש