פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/1/2007 17:52 יעלה ו. מאת:
ליהודית - המלצה על מדקר במבשרת ציון כותרת:
ממליצה בחום על אליעזר פינשטיין במבשרת ציון. עוסק בדיקור, שיאצו, רפואה סינית. איש מקסים. מס' הטלפון שלו 052-2303778. אני מטופלת אצלו בחצי שנה האחרונה (הריון).
בהצלחה,
יעלה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/1/2007  14:07 כמה זמן אני צריכה לעבוד במקום עבודה כדי להיות זכאית לדמי אבטלה ? (ל"ת) - עובדת שנמעס לה מבוס שמנבל את הפה שלו כל הזמן!
22/1/2007  14:16 תה עלי פטל - לי
22/1/2007  14:23 דמי אבטלה והתפטרות מזכה - נורמה
22/1/2007  14:33 פתאום חשבתי לעצמי, שאולי התכוונת שהוא מקלל אותך: אם זה המצב, את לא צריכה לתת התראה בכלל. (ל"ת) - נורמה
22/1/2007  14:34 תה פטל - בדיוק כמו שתיארת - אירנה
22/1/2007  14:38 סקר קטן- כמה גנים אתן רואות לפני ההחלטה הסופית? - גלקה
22/1/2007  14:45 לפעמים מספיק לראות גן אחד בלבד. - דפלול
22/1/2007  14:49 לינק לכתבה על איל פוליטי - ריש
22/1/2007  15:13 ראיתי את כל הגנים באזור שלנו - אירנה
22/1/2007  15:25 משהו נחמד שקיבלתי במייל - לפ - אולי.
22/1/2007  15:29 אני ראיתי כ-10 גנים. ל-3 הגנים הטובים ביותר הלכתי גם עם עדו ושלחתי גם את בתיה המטפלת לבחון ולהביע דעתה. כמו שניתן להבין - אני קצת אובססיבית... (ל"ת) - חני המדווחת
22/1/2007  16:17 איך פותחים תא מייל ב- google? (ל"ת) - מתביישת לשאול
22/1/2007  16:19 אני ראיתי 5 גנים כי אלו האפשרויות.אני הייתי הולכת לכל הפוטנציאלים עבור בני (ל"ת) - רונה
22/1/2007  16:35 כיצד מתמחרים תשלום למטפלת לשעות הלילה? - אמא
22/1/2007  16:48 אמא: תתחילו בזה שתשאלו אותה מה היא מבקשת. ושיהיה לכם בכיף !!!! (ל"ת) - דפלול
22/1/2007  16:59 גנים טרום חובה לגיל 4 וחני - תמרה
22/1/2007  17:20 לגלקה, הגן של הנסיכה היה הראשון והאחרון שראינו, הוא פשוט היה מושלם! - מיכל של נועה
22/1/2007  17:31 מישהי יודעת האם הפסטיגל עדיין מציג איפשהו?! (ל"ת) - שירה
22/1/2007  17:34 לאחר חיפוש במנוע מחפשת מדקר/ת בי"ם תודה רבה (ל"ת) - יהודית
22/1/2007  19:08 מדקרים - לי
22/1/2007  19:38 תמרה מותק - חני המדווחת
22/1/2007  20:33 אמא- 100$ ליממה זה מה שמקובל אצלנו בשכונה. (ל"ת) - רונה
22/1/2007  20:42 לי אני אשמח לטלפונים אני מעבירה הלאה את האינפורמציה דרך המייל המצורף תודה (ל"ת) - יהודית
22/1/2007  20:53 מכירות פורומים מוצלחים הקשורים לנושאי בריאות - מאיה של אופק ומעוף
22/1/2007  20:56 מחפשת דולה שהיא גם תומכת לפני לידה(אני מלאת חרדות)מאזור י-ם והסביבה -עדיף קרוב למבשרת (ל"ת) - רונית
22/1/2007  21:21 למתבישת לשאול GMAIL - אלון
22/1/2007  21:41 שאלה לגבי שאיבות בזמן עבודה (נורמה / דפלול או שאר מבינות) - לל
22/1/2007  21:45 +++ רונה ++ + יממה כלומר 24 שעות ? - אמא
22/1/2007  21:47 ** מחפשת בנרות מטפלת החל מסוף מרץ. בת"א ** - שרון
22/1/2007  21:49 תודה למשתתפות הסקר... :) נראה לי שאראה עוד גנים באמת. ודפלול- באיזה עיר הגן המושלם הזה? (ל"ת) - גלקה
22/1/2007  21:54 רונית - דולה מאיזורך, בבקשה - אפרוחית
22/1/2007  22:45 קיבלתי זוג כרטיסים לתאטרון הקאמרי. אשמח לשמוע המלצות להצגה שראיתן ואהבתן! (-: (ל"ת) - ניקי
22/1/2007  23:02 אמא- כן ואם זו המטפלת הרגילה אז להשלים לה. זה יוצא בסביבות 18 ש"ח לשעה ממוצע כי שעות שינה עולות פחות (ל"ת) - רונה
22/1/2007  23:33 מחפשת יועצת הנקה מוסמכת ומומלצת באיזור ת"א. תודה (ל"ת) - בינצ'י
23/1/2007  08:18 לרונית-דולה - נטוש
23/1/2007  08:48 שאלתי את המטפלת והיא סירבה :-( - אמא
23/1/2007  09:25 זקוקה להמלצות/דעות על גני עירייה בנס ציונה (אזור בי"ס בן צבי) (ל"ת) - ל
23/1/2007  09:27 לגילי אבישי (תשובה לגבי שיננית): - maai
23/1/2007  09:48 לאמא-יש עוד מטפלות - נטוש
23/1/2007  10:08 למי ששאלה על תא דואר בגוגל - גליה
23/1/2007  10:32 לרונית - דולה מקסימה ממודיעין - אמא אפרת
23/1/2007  10:32 שאיבות בעבודהומילה על היקף משרה; - נורמה
23/1/2007  10:39 נטוש מתוקה תודה, אופציית סבא סבתא אינה קיימת (ל"ת) - אמא
23/1/2007  10:45 *** גלקה :-) *** - דפלול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש