פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
22/1/2007 17:52
יעלה ו.
מאת:
ליהודית - המלצה על מדקר במבשרת ציון
כותרת:
ממליצה בחום על אליעזר פינשטיין במבשרת ציון. עוסק בדיקור, שיאצו, רפואה סינית. איש מקסים. מס' הטלפון שלו 052-2303778. אני מטופלת אצלו בחצי שנה האחרונה (הריון).
בהצלחה,
יעלה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/1/2007 14:07
כמה זמן אני צריכה לעבוד במקום עבודה כדי להיות זכאית לדמי אבטלה ? (ל"ת)
-
עובדת שנמעס לה מבוס שמנבל את הפה שלו כל הזמן!
22/1/2007 14:16
תה עלי פטל
-
לי
22/1/2007 14:23
דמי אבטלה והתפטרות מזכה
-
נורמה
22/1/2007 14:33
פתאום חשבתי לעצמי, שאולי התכוונת שהוא מקלל אותך: אם זה המצב, את לא צריכה לתת התראה בכלל. (ל"ת)
-
נורמה
22/1/2007 14:34
תה פטל - בדיוק כמו שתיארת
-
אירנה
22/1/2007 14:38
סקר קטן- כמה גנים אתן רואות לפני ההחלטה הסופית?
-
גלקה
22/1/2007 14:45
לפעמים מספיק לראות גן אחד בלבד.
-
דפלול
22/1/2007 14:49
לינק לכתבה על איל פוליטי
-
ריש
22/1/2007 15:13
ראיתי את כל הגנים באזור שלנו
-
אירנה
22/1/2007 15:25
משהו נחמד שקיבלתי במייל - לפ
-
אולי.
22/1/2007 15:29
אני ראיתי כ-10 גנים. ל-3 הגנים הטובים ביותר הלכתי גם עם עדו ושלחתי גם את בתיה המטפלת לבחון ולהביע דעתה. כמו שניתן להבין - אני קצת אובססיבית... (ל"ת)
-
חני המדווחת
22/1/2007 16:17
איך פותחים תא מייל ב- google? (ל"ת)
-
מתביישת לשאול
22/1/2007 16:19
אני ראיתי 5 גנים כי אלו האפשרויות.אני הייתי הולכת לכל הפוטנציאלים עבור בני (ל"ת)
-
רונה
22/1/2007 16:35
כיצד מתמחרים תשלום למטפלת לשעות הלילה?
-
אמא
22/1/2007 16:48
אמא: תתחילו בזה שתשאלו אותה מה היא מבקשת. ושיהיה לכם בכיף !!!! (ל"ת)
-
דפלול
22/1/2007 16:59
גנים טרום חובה לגיל 4 וחני
-
תמרה
22/1/2007 17:20
לגלקה, הגן של הנסיכה היה הראשון והאחרון שראינו, הוא פשוט היה מושלם!
-
מיכל של נועה
22/1/2007 17:31
מישהי יודעת האם הפסטיגל עדיין מציג איפשהו?! (ל"ת)
-
שירה
22/1/2007 17:34
לאחר חיפוש במנוע מחפשת מדקר/ת בי"ם תודה רבה (ל"ת)
-
יהודית
22/1/2007 19:08
מדקרים
-
לי
22/1/2007 19:38
תמרה מותק
-
חני המדווחת
22/1/2007 20:33
אמא- 100$ ליממה זה מה שמקובל אצלנו בשכונה. (ל"ת)
-
רונה
22/1/2007 20:42
לי אני אשמח לטלפונים אני מעבירה הלאה את האינפורמציה דרך המייל המצורף תודה (ל"ת)
-
יהודית
22/1/2007 20:53
מכירות פורומים מוצלחים הקשורים לנושאי בריאות
-
מאיה של אופק ומעוף
22/1/2007 20:56
מחפשת דולה שהיא גם תומכת לפני לידה(אני מלאת חרדות)מאזור י-ם והסביבה -עדיף קרוב למבשרת (ל"ת)
-
רונית
22/1/2007 21:21
למתבישת לשאול GMAIL
-
אלון
22/1/2007 21:41
שאלה לגבי שאיבות בזמן עבודה (נורמה / דפלול או שאר מבינות)
-
לל
22/1/2007 21:45
+++ רונה ++ + יממה כלומר 24 שעות ?
-
אמא
22/1/2007 21:47
** מחפשת בנרות מטפלת החל מסוף מרץ. בת"א **
-
שרון
22/1/2007 21:49
תודה למשתתפות הסקר... :) נראה לי שאראה עוד גנים באמת. ודפלול- באיזה עיר הגן המושלם הזה? (ל"ת)
-
גלקה
22/1/2007 21:54
רונית - דולה מאיזורך, בבקשה
-
אפרוחית
22/1/2007 22:45
קיבלתי זוג כרטיסים לתאטרון הקאמרי. אשמח לשמוע המלצות להצגה שראיתן ואהבתן! (-: (ל"ת)
-
ניקי
22/1/2007 23:02
אמא- כן ואם זו המטפלת הרגילה אז להשלים לה. זה יוצא בסביבות 18 ש"ח לשעה ממוצע כי שעות שינה עולות פחות (ל"ת)
-
רונה
22/1/2007 23:33
מחפשת יועצת הנקה מוסמכת ומומלצת באיזור ת"א. תודה (ל"ת)
-
בינצ'י
23/1/2007 08:18
לרונית-דולה
-
נטוש
23/1/2007 08:48
שאלתי את המטפלת והיא סירבה :-(
-
אמא
23/1/2007 09:25
זקוקה להמלצות/דעות על גני עירייה בנס ציונה (אזור בי"ס בן צבי) (ל"ת)
-
ל
23/1/2007 09:27
לגילי אבישי (תשובה לגבי שיננית):
-
maai
23/1/2007 09:48
לאמא-יש עוד מטפלות
-
נטוש
23/1/2007 10:08
למי ששאלה על תא דואר בגוגל
-
גליה
23/1/2007 10:32
לרונית - דולה מקסימה ממודיעין
-
אמא אפרת
23/1/2007 10:32
שאיבות בעבודהומילה על היקף משרה;
-
נורמה
23/1/2007 10:39
נטוש מתוקה תודה, אופציית סבא סבתא אינה קיימת (ל"ת)
-
אמא
23/1/2007 10:45
*** גלקה :-) ***
-
דפלול
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש