|
22/1/2007 19:07
|
עדן
|
מאת:
|
|
גועל נפש, איזה יחס של בית מלון מגעיל
|
כותרת:
|
אני הייתי כותבת עצומה ומחתימה אנשים לא להיכנס יותר למלון הזה בכלל.
מה זה? אסור לאמא להאכיל את התינוק שלה??? ואני אומרת את זה ממקום שלא הצלחתי להניק את הילדה שלי.
כאילו אנחנו נמצאים במדינות העולם השלישי - החוצפה הזו של דובר המלון להגיד שאסור לאמהות להתכנס ביחד, אלה תינוקות לא איזה חיות טרף, התנהגות של בעלי המלון מגעילה ביותר!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|