|
23/1/2007 14:22
|
טלטול
|
מאת:
|
|
אכן מזעזע, אבל מה שמטריד אותי יותר זה התגובות לכתבה שמעיון בהן נראה שרובן מאוד מאוד נגד ההנקה
|
כותרת:
|
אני לא יודעת אם זה מדגם מייצג. אני הנקתי שני ילדים, מעל לשנה כל אחד ואף פעם לא ניתקלתי בתגובה עויינת למרות שהנקתי בכל מקום אפשרי. ועכשיו לקראת לידה שלישית קריאת התגובות יוצרת אצלי איזשהו חשש שמשהו השתנה אולי?! אותי התגובות זעזעו לא פחות מהידיעה עצמה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|