פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2007 17:06 רונה מאת:
חוצפה ישראלית מצויה- אני המומה מכן ההנקה עיוורה אתכן לגמרי?? כותרת:
"הנשים יצרו מעגל כורסאות ופרסו במרכזו שמיכות ושטיחים עבור התינוקות."

זה כשלעצמו דבר שבהחלט לא ראוי לעשות במקום ציבורי כלשהו בלי לבקש רשות או אישור וכן, גם לשלם, לדעתי בגלל זה לבד ראוי היה שיעיפו אותן. מה זה?ג'מבורי שכונתי? מתנ"ס? קאנטרי? אפילו בדיאדה היו מעירים להן והמלון שתק.ולפרוס שטיחים ושמיכות ושהילדים יתרוצצו חופשי ולא ישבו בעגלה כמו שראוי בבית קפה והאמא הרי לא יושבת בכסא אלא רצה אחרי הזאטוטים... ממש בראנץ'. אני הייתי מעיפה אותן כבר בשלב השמיכות.

בית קפה או לובי של מקום זה מקום פ-ר-ט-י!! כשאני אצל חברים או בבית קפה ואני רוצה להזיז שולחנות וכיסאות (והן בכלל נסחפו ויצרו להן מתחם פרטי) אני אבקש רשות ממנו. מתוך כבוד עצמי וכבוד לבעלי המקום.

התכנסות כזו אפשרית אבל בתשלום והקמצניות פשוט לא רצו לשלם.אני גם חברה בקומונה שעושה מפגשים ומשום מה לא נראה לי שמי מהן תחליט לארגן כזה מפגש בלובי של מלון מבלי לתאם ולשלם תוך התממות שהן באות ל"בראנץ'"

עכשיו... נגיד שזה היה רק זה- אבל לבא עשר נשים עם עשרה ילדים לפחות וליצור פינה (רועשת!!!) כזו בלובי ללא רשות ותיאום (חוץ מהזמנת מקום לבראנץ'...באמת!!!) ושאלוהים ישמור להחליט שאתן מחתלות שם את הילדים עם קקי ופיפי תוך זריקת זין טוטאלית על הסביבה... אני הייתי מזמינה לברבריות האלה משטרה בו במקום.

ההנקה היתה הקש ששבר את גב הגמל. ומי אמר לכן שזה היה בצינעה? ומי אמר לכן שזו הסיבה? אולי הן הוזהרו? כמה שעות הן ישבו שם ותפסו חלק נכבד מהלובי לצורך ההתכנסות הזו ? זה עסק זה לא מלכ"ר למען השם.

המלון היה סובלני הרבה יותר ממני.

אורחי המלון בטח לא ציפו למשפחתון הזה שנפתח להם למשך כל הבוקר הזה בלובי המלון שעבור לינה וש-ק-ט ואירוח נקי מריח חיתולים בו הן משלמים הרבה כסף .

חבל, חבל מאוד. הרעש הציבורי שהו יצרו מעיר את כל המטוטמים למינהם שמתנגדים להנקה. אבל ככה זה קבוצת הנשים חוצפניות צריכות צידוק להתנהגות הברברית שלהן.

פשוט ברבריות.

רונה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/1/2007  19:07 גועל נפש, איזה יחס של בית מלון מגעיל - עדן
22/1/2007  19:33 the hotel is right - gili
22/1/2007  21:32 צודקים, אני הנקתי את הבכורה במשך שנתיים וחצי - אחת שהניקה
22/1/2007  21:58 דווקא כתוב שהן הניקו בדיסקרטיות..! - גלקה
23/1/2007  00:50 What can we expect from hotels and stores managers, when there are woman in this forum that think it’s ok to ask a woman to leave the place, when all she was doing was FEEDING HER BABY!!!???x - Masha
23/1/2007  01:50 אין מילים לתאר - טל מגד
23/1/2007  08:01 טל מגד, דברים כדורבנות. למסגר ולתלות. - ענבר
23/1/2007  08:14 טל-כל מילה בול! - נטוש
23/1/2007  08:19 טל מגד - אכן כל מילה זהב. נטוש - קרעת אותי! אכן מצווה גדולה. (ל"ת) - ע.פ.
23/1/2007  08:51 טל כל מילה בסלע. עושה לי חשק לקפוץ לשם עם הילדה והציצי - אורי
23/1/2007  09:14 להניק=בכול מקום, להחליף חיתולים זה כבר משהו אחר... - maia
23/1/2007  10:45 מישהי מרימה את הכפפה לארגון עצומה\חרם וחיוב המלון להתנצל בפניהן?? (ל"ת) - אילה
23/1/2007  10:50 לא צריך עצומה. יש מסלולים מסודרים לתלונה - דפלול
23/1/2007  14:22 אכן מזעזע, אבל מה שמטריד אותי יותר זה התגובות לכתבה שמעיון בהן נראה שרובן מאוד מאוד נגד ההנקה - טלטול
23/1/2007  16:21 אני חושבת שהן חוצפניות שפלשו לשטח פרטי ועשו שם רע לנשים מניקות. זו דעתי!! (ל"ת) - רונה
23/1/2007  16:32 רונה,הן תאמו את הגעתן והסתדרו להן במקום שהוקצה להן.איפה הבעיה?? (ל"ת) - אילה
23/1/2007  16:34 Rona, they didn’t “palshu”!x - Masha
23/1/2007  17:16 ועוד דבר חשוב- אני בתור אורחת הייתי מתלוננת על מנהל הלובי שלא העיף אותן מלכתחילה (ל"ת) - רונה
23/1/2007  18:14 Rona, I wouldn’t say a word if they were asked to leave after putting their blankets, rearranging chairs or changing dippers.x - Masha
23/1/2007  18:19 כמו שאמרתי- ההנקה היתה הקש האחרון אחרי שרשרת של דברים. - רונה
23/1/2007  18:49 May be you are right, but why should I believe the hotel more than them? x - Masha
23/1/2007  19:05 את צודקת- עניין של בחירה למי להאמין הלא כן?? - רונה
23/1/2007  19:22 I know, I’m very sensitive to all the “kicking out nursing mothers” incidents. x - Masha
24/1/2007  09:59 ולארח, די בכבוד אם להאמין למה שכתוב בעיתונים, את ארשי משפחות הפשע מולנר ושות' זה כן בסדר? - אורי
24/1/2007  11:16 אורי באמת שנסחפת עם הקטע הנשי. - רונה
24/1/2007  11:30 רונה, - אורי
24/1/2007  11:34 אורי כנראה שזה באמת עניין של רגישויות כמו שאמרת. בואי נסכם שאנחנו לא מסכימות ורק בגלל זה לדעתי החרם והעליהום על המלון מיותרים (ל"ת) - רונה .
24/1/2007  11:43 מסכימה שאנחנו לא מסכימות. ולדעתי מן הראוי להתנצל בפניהן, או לפחות לומר שאין זו ממדיניות המלון לסלק נשים מניקות. (ל"ת) - אורי
24/1/2007  11:47 איפה המלון טעה? - דפלול
24/1/2007  11:59 טוב, אני עד עכשיו שתקתי, אך ממש במקרה, יכולה לומר לכן מה בדיוק קרה שם. - אירנה
24/1/2007  12:02 ואגב, האיש שאני מכירה בכלל לא ראה אישה מניקה בסביבה ! (ל"ת) - אירנה
24/1/2007  12:04 אירנה - לא הייתי אומרת "שם רע לאימהות" - אורי
24/1/2007  12:11 אימהות מניקות לא מסתובבות בלובי, בדרך-כלל הן יושבות בצד מכוסות , אז סביר שהוא לא ראה. (ל"ת) - אורי
24/1/2007  12:39 מה שמזעזע זה לא מה שקרה או לא קרה במלון אלא הטוקבקים למטה - סוי
24/1/2007  16:26 לא מסכימה, במיחוד אחרי שאירנה חיזקה את תחושתי - רונה
24/1/2007  22:56 רונצ': אני לא קלטתי כאן חוסר כבוד. סתם הרגישו יותר מידי בבית. זה לא שהם באו במחשבה של let's trash the place! (ל"ת) - דפלול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש