|
23/1/2007 17:06
|
רונה
|
מאת:
|
|
חוצפה ישראלית מצויה- אני המומה מכן ההנקה עיוורה אתכן לגמרי??
|
כותרת:
|
"הנשים יצרו מעגל כורסאות ופרסו במרכזו שמיכות ושטיחים עבור התינוקות."
זה כשלעצמו דבר שבהחלט לא ראוי לעשות במקום ציבורי כלשהו בלי לבקש רשות או אישור וכן, גם לשלם, לדעתי בגלל זה לבד ראוי היה שיעיפו אותן. מה זה?ג'מבורי שכונתי? מתנ"ס? קאנטרי? אפילו בדיאדה היו מעירים להן והמלון שתק.ולפרוס שטיחים ושמיכות ושהילדים יתרוצצו חופשי ולא ישבו בעגלה כמו שראוי בבית קפה והאמא הרי לא יושבת בכסא אלא רצה אחרי הזאטוטים... ממש בראנץ'. אני הייתי מעיפה אותן כבר בשלב השמיכות.
בית קפה או לובי של מקום זה מקום פ-ר-ט-י!! כשאני אצל חברים או בבית קפה ואני רוצה להזיז שולחנות וכיסאות (והן בכלל נסחפו ויצרו להן מתחם פרטי) אני אבקש רשות ממנו. מתוך כבוד עצמי וכבוד לבעלי המקום.
התכנסות כזו אפשרית אבל בתשלום והקמצניות פשוט לא רצו לשלם.אני גם חברה בקומונה שעושה מפגשים ומשום מה לא נראה לי שמי מהן תחליט לארגן כזה מפגש בלובי של מלון מבלי לתאם ולשלם תוך התממות שהן באות ל"בראנץ'"
עכשיו... נגיד שזה היה רק זה- אבל לבא עשר נשים עם עשרה ילדים לפחות וליצור פינה (רועשת!!!) כזו בלובי ללא רשות ותיאום (חוץ מהזמנת מקום לבראנץ'...באמת!!!) ושאלוהים ישמור להחליט שאתן מחתלות שם את הילדים עם קקי ופיפי תוך זריקת זין טוטאלית על הסביבה... אני הייתי מזמינה לברבריות האלה משטרה בו במקום.
ההנקה היתה הקש ששבר את גב הגמל. ומי אמר לכן שזה היה בצינעה? ומי אמר לכן שזו הסיבה? אולי הן הוזהרו? כמה שעות הן ישבו שם ותפסו חלק נכבד מהלובי לצורך ההתכנסות הזו ? זה עסק זה לא מלכ"ר למען השם.
המלון היה סובלני הרבה יותר ממני.
אורחי המלון בטח לא ציפו למשפחתון הזה שנפתח להם למשך כל הבוקר הזה בלובי המלון שעבור לינה וש-ק-ט ואירוח נקי מריח חיתולים בו הן משלמים הרבה כסף .
חבל, חבל מאוד. הרעש הציבורי שהו יצרו מעיר את כל המטוטמים למינהם שמתנגדים להנקה. אבל ככה זה קבוצת הנשים חוצפניות צריכות צידוק להתנהגות הברברית שלהן.
פשוט ברבריות.
רונה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|